Berkat Dhuha ?

 

Awal pagi semalam… Aku tercari earphone Oppo aku. Tak jumpa ! Mana menghilang pon tak tau laaa.. Dan tiba-tiba , muncul di kaki aku nun di dalam bilik ! Atas karpet.. Camana lak leh ada sini ? Hurm.. Namun aku jumpa bukan dalam keadaan sempurna ! Salah satu bahagian kehilangan ‘getah’nya.. Tak leh guna jugak la kalau gitu.. Hurmm.. Puas cari gak.. tak jumpa !

image

Dan pagi tadi , selepas mengerjakan solat Dhuha.. aku nak bersenam 6 saat ! Hehehe.. Lama tak bersenam. Berat bontot dah ! Baru letakkan tangan atas lantai , tetiba terpandang..

Ehhh.. macam aku kenal jer !

Bayangkan laaa.. seluas luas tempat di rumah aku tu , aku leh muka aku betul betul mengadap benda yang aku cari semalaman !

imageimageimage

Alhamdulillah.. tak yah beli baru ! Huhuh.. Jimat duit ! Baru plan nak beli kat Korea nanti.. laalallaa …

9 ulasan:

  1. lawa gambar abg ben, abg ben pakai camera apa ni?

    BalasPadam
  2. solat dhuha memang menakjubkan.

    BalasPadam
  3. kalau dah biasa buat dhuha mmg sayang nak tggalkan..pergi korea jangan lupa beli FM kat akak ye,is kirimmm....hehehe..

    BalasPadam
  4. Kemanisan dhuha biasanya tidak terjangka..alhamdulillah..

    BalasPadam
  5. kira masih ada lagi rezeki la tu..hihihi :D

    BalasPadam
  6. alhmdulillah..tu la rezeki namanya;)kalau tak jumpa, kene beli baru kan

    BalasPadam
  7. alhamdulillah....DIA tak bagi membazirlah tu,..lain kali jangan letak merata2..peringatan hihih

    BalasPadam
  8. rezeki dan berkat dhuha memang tidak perlu disangkal lagi...

    BalasPadam
  9. itulah salah satu kelebihan solat dhuha.. bila dah amalkan memang akan rasa kekurangan kalau tak melakukannya..

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.