Dapur Tanpa Sempadan...

Jumaat, 31 Julai 2015

Bila ekslator buat hal !

 

Ok.. aku fobia dah pasni ! Dah 3 insiden melibat ekslator berlaku di luar negara dan terbaru di dalam negara kita ! Serius , pasni aku guna tangga je laaa .. Huhuhu..

Di dalam negara kita.. ekslator ni tetiba undur ke belakang di kala ramai pengguna berada di atasnya ! Nasib baik tiada kecederaan dilaporkan.. Hurmm ..

image imageimage

Jangan main main dengan esklator ! Hurmm… Malas nak ulas lebih. Kang kena tangkap lak aku..

5 komen :

saye niza berkata... [Reply to comment]

semalam sy nk guna eskalator, sy tgu org lain guna dlu smp abeh, bru sy naik hihi. phobia gak laa. huhu

PeRdU cINta berkata... [Reply to comment]

Betul PC jadi fobia..nauzubillah..lebih fobia bila tengok ibu atau ayah yang tengah dukung baby guna eskalator..kecut perut..

Julia Johari berkata... [Reply to comment]

Bahayanyaaaaaaaaa....serius seriau ni ben...lg2 bawa anak kecik...naik lif je lah

Nadia Johari berkata... [Reply to comment]

tau takpe..lagi-lagi kes dekat china perempuan terperangkap tu..cuak dah

Izzati Suhaide berkata... [Reply to comment]

Hurmm..sebelum ni mmg dh fobia naik eskalator..sampai kwan kna ajar naik benda n lps tu berani dh naik sorg2..tp bila dpt tau psl ni rase takut balik dh nk naik sorg2..hhuhu

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI