Bila pendingin hawa rosak !

 

3 tahun ! Akhirnya tak bernyawa tanpa sebab.. Seolah kena serangan jantung ! Kesannya , semalam , hari ni semua berpanas ! Dan tak pasal pasal Qhaliff dan Zahra tidur berlampin jer.. Huhuh.. Aku ? Tak pe.. tak perlu cerita.. dan jangan bayangkan.. Puasa ok !

Ada kebaikan gak bila aircond rosak.. Nanti nak balik Kelantan , cuaca sana tengah membahang gitu ! Takde aircond yer di rumah ! Maka dah latih awal awal ni.. hahahaa..

image

Dan satu lagi kebaikan.. bil elektrik.. Jiran aku bil elektrik dia RM50. Tak guna aircond. Aku punya ? Nak cecah 200 dan 300 kekadang ! Amacam ? Penjimatan perlu bermula dari sekarang ! Huhuhuh..

Tapi lepas raya ni kena beli baru gak laa.. sian kat anak anak berpanas dalam rumah.. Bahang wooo !

2 ulasan:

  1. Alahai dugaan Ramadhan tu... Bro raya kat Kelantan yer...

    BalasPadam
  2. Julia buka aircond kt rumah waktu malam je ben tu punnnnn cecah rat juga sebulan hmmmmmmm....bagus sebenarnya kadang2 latih anak dengan panas sikit...so nanti balik kg cuaca panas tak terkejut demam ke apa kan...harap zahra dan Qhaliff kuat nanti tau...selamat hari raya!

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009