Daddy… oh Daddy !

 

Kalau ikutkan hati kan , aku nak tutup semua akaun media sosial. Buang semua smartphone.. Dan tumpu perhatian pada dua orang anak kesayangan aku..

image

Mesti Zahra suka , kan ?

image

Mesti Qhaliff suka punya… !

image

Aku akan abiskan masa dengan mereka ! Hurmm.. Bahagikan masa ? Hurm.. Kerja aku ni perlukan respon yang pantas tapi rasanya pasni.. hurm… Aku kena buat ‘waktu tanpa telefon pintar’ di sebelah siang !

Hurmm.. Kul 10 pagi –2 petang mungkin ? Ok kot… Aku kena guna smart band talk aku la jawabnya untuk tengok notifikasi yang masuk..

Siap leh jawab call dari smart band tu yer.. Dan ada msesej penting , barulah jawab di handphone.. Hurmm… Bijak gak aku rupanya sesekali.. Hahahaha …

image

7 ulasan:

  1. eeemmm...bijak juga..hihihih

    tapi boleh tahan ke...separuh hr tu...tngah fikir ni haaaaa..in shaa allah kalau ada kemahuan pasti boleh, keluarga di dahulukan...betul?

    BalasPadam
  2. bagus jugak buat gitu ben..rasa mcm nak ada satu cam gitu..smartt!!

    BalasPadam
  3. Mantoppp..selagi kita berkehendakkan sesuatu itu..kita akan sentiasa mencari solusinya..

    BalasPadam
  4. sesekali merajuk pun okey juga... tapi tak ke jemu ehh

    BalasPadam
  5. Superb Cool! Spend time selagi boleh...nanti dah besar anak2 dah xde merasa lagi cam skrg ni..

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI