Dapur Tanpa Sempadan...

Ahad, 5 Julai 2015

Dikala daddy dan ibu sibuk mencari baju raya..

 

Termasuk jugak baju kerja si ibu.. hehehe .. Anak anak buat apa ? Satu perkara yang aku suka gi butik kenalan , anak anak terasa selamat dalam tu. Diorang nak main ke .. nak berlari sana sini.. takde sapa nak jeling ! Hahahaha.. kan ? Budak budak lain pon ramai jer dalam tu.. cepat diorang dapat geng !

Lokasi : Butik Hijrah Couture , Alam Avenue 2 , Shah Alam.

imageimage

Qhaliff buat hal dia sendiri sebab dapat telefon aku.. Zahra ?? Zahra buat apa lak ?? Zahra dapat geng ! Tu diaaaaaaa.. Sat je anak dara aku membesar !Adehh.. kena proses dah no 3 ..

image  image

Tapi sekejap jer.. Qhaliff berjaya curi perhatian anak anak dara ni ! Huhhh.. Amboi.. sian adik..

image

Adeh.. 2 jam dalam butik , aku ngan wife kelam kabut dibuatnya. Satu , asyik dok kejar Zahra jer.. Dua , payah nak suruh Qhaliff pakai baju. Kena bagi telefon kat dia , baru dia turut kata ! Hurmmm….

3 komen :

PeRdU cINta berkata... [Reply to comment]

Tak sabar nak tengok zahra dengan qhaliff pakai baju raya..amboi qhaliff 3 sekaligus..hehehe..termenung adik awak tengok..

mas saari berkata... [Reply to comment]

pandai zahra cari kawan..

aizamia3 berkata... [Reply to comment]

wah.. pandai dak Qhaliff curi perhatian.. kesian dak Zahra terpinggir.. ;)

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI