Dapur Tanpa Sempadan...

Selasa, 14 Julai 2015

Kempen Malaysia’s Resume : Ucapkan Terima Kasih !

 

Bila  kali  terakhir  ucapkan TERIMA KASIH kepada kedua ibu  bapa andadengan penuh keikhlasan hati ? Ada yang segan nak melafazkan ucapanterima kasih ke ? Jangan sampai terlambat.. menyesal nanti ! Hargailahmereka selagi mereka ada di sisi.  Apa salahnya ucapkan TERIMA KASIHatas segala apa yang mereka korbankan pada kita , kan ?

Ok.. dengan laman web Malaysia’s Resume tampil untuk membantu kitameluahkan segala perasaan kita terhadap orang tua kita dalam bentukpenulisan atau cerita. Yup , sangat menarik ! Kita boleh berkongsi denganrakan rakan lain. Setiap orang pasti ada cerita tersendiri. Pastinya mampumembuatkan kita  mengalirkan air  mata samada air  mata kegembiraanatau air mata kesayuan..

clip_image002

Kempen  Malaysia’s Resume ucap  ‘TERIMA  KASIH KEPADA  KEDUA  IBUBAPA ANDA ! ‘ adalah satu kempen yang bagi aku adalah sangat terpuji kerana dengan cara ini kita meluahkan segala perasaan kita pada keduaorang  tua  kita  dan  rakan  rakan  kita  akan  membacanya.  Secara  tidak langsung  ianya  akan  memberi  impak  positif  pada  mereka  yang membacanya. Haa..

Apa lagi ? Jom laa. Bukan susah pon ! Kalau tak reti nak menulis ,boleh  buat  dalam  bentuk  video  atau berikan  gambar  yang mengambarkan rasa hati korang pada mereka !

Jangan  lupa  untuk luahkan  TERIMA KASIH  anda di Malaysia’s  Resume ,yer ! Jom baca luahan hati aku pada kedua orang tua aku. Klik SINI untuk membacanya..

2 komen :

Dunia Zumal berkata... [Reply to comment]

Bagus kempen camni, lagi pun kena dengan bulan Ramadhan dan Syawal yang bakal menjelma...

Auntie Kemai berkata... [Reply to comment]

boleh praktik pada pagi syawal nanti. Terima kasih.

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI