Dapur Tanpa Sempadan...

Rabu, 22 Julai 2015

Kenapa aku beli topeng SPIDERMAN ?

 

Bila aku terbuka channel TV3 pada jam 8 malam terutama di rumah orang tua aku , aku nak pakai topeng ni ! Aku malu.. malu.. maluuuu menontonnya…

Percaya dengan kata kata mereka ? Adehhh…

image

Entah laaa.. Jawab je kat akhirat kelak.. Dulu kata petrol takkan naik.. pastu ? Tu je pon dah memadai , kan ? Haihhh.. entah laaa labu.. Yang pastinya , setiap kali aku reload kredit sebanyak RM50 , aku kena bayar GST RM3 ! Seminggu , 2 kali reload.. 4 minggu ? Beli barang dapur lagi… makan lagi ? Berapa banyak dah ..

Aku memang perlukan topeng ni.. malu dah !

0 komen :

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI