Dapur Tanpa Sempadan...

Sabtu, 18 Julai 2015

Patutlah mak aku jadi ‘Tarzan’ dulu !

 

Bila duduk bersama , tak sampai 5 minit.. bergaduh ! Bila baik , serupa tak leh berpisah gamaknya.. Tapi bila gaduh , haishhh.. Tak kira dahhh !

Zahra baru setahun 3 bulan. Abangnya dah 3 tahun lebih. Tapi Qhaliff layan Zahra serupa seusia umur. Dan Zahra pulak bila kena provoke dengan abang dia , membalas lak tu.. Tak dapat balas , dia cubit abang dia.. Pastu , pastu.. teriak la si abang.. Aishhh.. pening jap aku.. ni baru 2 !

image

Si Zahra ni kaki provoke gak ! Apa yang abang dia pegang , semua nak.. berusaha nak rampas. Dah dapat , dia siap bawak lari ! Haahaha.. Berjalan pon tak betul lagi.. ada hati nak lari ! Datang si abang , dengan mudah rampas kembali.. Hum..

Camana la nak tambah sorang lagi kalau 2 ni pon dha bikin aku macam tarzan.. Teringat aku masa kecik dulu.. kerap la mak aku jadi pengadil wwe ! Hehehehe… Bapak aku tak minat jadi pengadil. Dia jadi orang tengah.. semua belasah ! Huhuh..

4 komen :

Dunia Zumal berkata... [Reply to comment]

Dorang bakal ada adik lagi ke?

Siti Badariah Baharin berkata... [Reply to comment]

hihi..saya pun sama dah jadi tarzan..padahal baru je dua...respek dengan orang yg ada anak ramai..

Nazlee Ismail PCL berkata... [Reply to comment]

kalau dedua perempuan ok kot cara guraunya, kurang pening kepala ..

mas saari berkata... [Reply to comment]

saya pun hari² d tarzan aben..
walaupun dah besar perangai tu lagi dasat kalau gaduh..

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI