Dapur Tanpa Sempadan...

Sabtu, 25 Julai 2015

Zahra , tidur !

 

Baru sampai rumah.. Qhaliff dah terlena dari dalam kereta lagi ! Penat sangat bermain kat rumah mak aku tadi.. Zahra dah puas tidur hari ni.. Dalam kereta , dia sibuk ajak aku bermain.

image

Di rumah , semua dah terbaring.. Aku pelan pelan bangun dan masuk ke bilik.. Aku nak update entri.. Tiba tiba aku terdengar bunyi tapak kaki.. Aku jengok ke pintu.. Zahra muncul ! Huk alohhh budak niiii !

Aku dukung dan bagi kat mak dia.. Dan aku masuk bilik sekali lagi.. Maka sekali lagi la dia muncul kat pintu.. Adehhh.. Dia ni nak aku baring sebelah dia jugakk…

Aku pon baring.. dia pun terus baring dan tidur sebelah mak dia.. Aku baring atas sofa… Dalam 10 minit gitu , aku bangun dan naik ke tingkat atas . Nak bersihkan badan sblm tidur..

Selesai mandi.. pakai baju.. Zahra muncul depan pintu ! Huk alohhh… berani laaa dia naik tangga dalam gelap gelap gitu ! Cepat cepat aku dukung dia .. takut jatuuh.. dan turun ke bawah..

image

Sampai kat bawah.. nak letak Zahra sebelah mak dia.. nampak Zahra dok baring kat ketiak mak dia..

Er , sapa aku duk dukung ni ???

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Terus terjaga aku dari tidur.. Aiseyman..mimpi rupanya !

3 komen :

mizz yatiey berkata... [Reply to comment]

oohhhh...suspen je, bersungguh kita baca tauuuu...sampai seriauuuu bulu roma eeemmmmmm

mas saari berkata... [Reply to comment]

scary wooo..
ingat betul td rupanya mimpi..

PeRdU cINta berkata... [Reply to comment]

Hukkkaloh..hehehe..

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI