Berjaya selfie dengan pelakon ‘Ada Apa Dengan Cinta ‘

 

Alkihsahnya… Ada rakan di Facebook tinggalkan komen di status aku. Dan aku punya reaksi bila membacanya..

Sapa yang paling kacak dalam bas rombongan yang aku naik ni selain aku ???? Macam takde jerrr.. “

 

image

Bila aku tengok instagram dia, aku tak nampak pun muka ‘ Rangga ‘ ni ? Tapi bila terpandang satu gambar ni.. lantas membuatkan aku terus mengoggle rupa si Nicholas Saputra… aka Rangga.

Dan… dan… Peluang keemasan begini jangan dilepaskan ! Peluang untuk kasi kengkawan cemburui akuuu… hahaha .. Walhal , bukan nak sangat pon memandangkan dia sendiri pun tak berapa nak ramah.. Dok buat hal ngan kengkawan dia sendiri jer.. Berbeza dengan media dari Indonesia yang rajin nak berbual.. Tapi aku tak salahkan dia.. Dia ada alasan tersendiri.. Artis terkenal la katakan..

 

image

Makan malam.. semeja gituuuu haaa.. Selain dia , ada sorang lagi pelakon Indonesia di situ tapi tak la terkenal sangat.. Tapi peramah gak.. hehehe..

image

Ok la kan ? Ada gak kenangan dari sana …

9 ulasan:

  1. wah..bestnyer...tapi kurang minat dia..mungkin dia kekok kot nak berbual dgn bahasa kita kan..

    BalasPadam
  2. wawawa. rangga..lama tak dengar nama ni. Dulu waktu citer ada apa dengan cinta, famous jugala si rangga dengan dian. Hehehehe

    BalasPadam
  3. jeles to da max, tp sombong eh.ok xpelah.popular kannnn.

    BalasPadam
  4. wow... rangga. suka movie ada apa dengan cinta tu. movie lama. sebelum saya kahwin masa tu memang hot movie tu. Best la bro dapat selfie dengan dia. hehehe. Tapi bro jangan risau, saya tak jeles pun. Hehehe.

    Jemput ke blog saya : http://www.nasznadzeri.com

    BalasPadam
  5. Amboii..rupa rupanya..amboi..ha mula mula terbergambar..siapa tahukan...kan..kan...lepas ni abg ben jadi pelakon..ke pengacara..

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009