Dapur Tanpa Sempadan...

Isnin, 10 Ogos 2015

Demam la pulak !

 

Aku demam ? Fuhh… jangan laaa aku ! Kalau aku demam , gulp.. Maklumlah , baru balik dari Korea.. Huhuh.. Mintak dijauhkann laa ! Bukan aku demam.. Qhaliff ! Sebelum aku balik lagi wife dah bagi tau Qhaliff dah mula ‘dedak’…

image

Semalam gi check doktor.. Tonsil dia bengkak sikit.. Hurm… Macam demam di Kelantan masa raya ari tu .. Harapnya takda yang serius la… Suhu antara 37-39.. Semalam terus kasi ubat bontot ! Baru lena tidur dia..

Kesian..

Nampaknya aku terpaksa batalkan temujanji aku hari ni.. Kena jaga dia. Kalau tak , duduk kat rumah mak aku nanti .. takde orang nak pantau lak.. Anak sendiri , sendiri kena amik berat ! Kerja ? Hurm.. Anak atau kerja yang penting ?

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI