Ke Korea dengan KOREAN AIR

 

Kali pertama naik Korean Air. Tak tau camana keadaan di dalamnya dan krew serta apakah mereka akan sediakan skrin untuk tonton movie memandangkan perjalanan memakan masa 6 jam lebih untuk sampai ke Seoul , Korea. Apakah sama macam Emirates ? Hurmm.. Kapal terbang yang digunakan ialah Boeing 777-300

Bertolak hampir tengah malam dan sampai subuh hari di sana. Perbezaan masa cuma sejam di depan waktu Malaysia.

imageimage

Ok… Dan dipanggil masuk ! Dan.. segala pertanyaan terjawab..

image

Ah , legaaaa !  6 jam takkan membosankan ! Aku dah ready 2 movie terbaru dalam handphone aku tapi disebabkan dah ada movie termasuk yang terkini , maka.. aku leh simpan handhphone aku. Port usb untuk charge handphone pon ada..  Terbaik !

Camana pulak dengan makanannya ? Masa booking tiket tu ada rasanya pertanyaan part makanan ni.. Hehehe.. Tiket aku ni diuruskan oleh Samsung sendiri.. Maka tak tau sangat tapi yang pasti , makanan halal disediakan !

image

Aku dah naik Emirates dan Korean Air.. Katakan aku cuma ada dua pilihan untuk ke Korea , mana satu akan aku pilih ? Maka aku akan pilih Korean Air..

image

8 ulasan:

  1. Kualiti yang menjadi penilaian utama penumpang kan abang ben..

    BalasPadam
  2. servis yang bagus dari Korean Air

    BalasPadam
  3. share info servis yg bgus ut kwan2..

    BalasPadam
  4. MAS pun sama, blh tgk muvi, hr tu diorg prepare korean food sgt awesome

    BalasPadam
  5. due2 tak penah naik...
    tapi teringin sangatnak g korea...\tq kerana berkongsi

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.