Dapur Tanpa Sempadan...

Isnin, 17 Ogos 2015

Kelenguhan kaki ?

 

Teringat kat Korea ari tu.. Lepas seharian pusing bandar Seoul ditambah lagi tak rehat selepas tiba dari Kuala Lumpur , aku dah jangkakan yang malam aku pasti akan payah nak tidur gara gara kelenguhan kaki. Nak suruh orang urut , takde .. hehehe ..

image

Nasib baik laa aku dah standby awal awal ! Aku dah letak dalam beg. Aku tahu sangat aku akan memerlukannya nanti terutama di malam hari. Kalau sapu kat kaki pastu baring.. confirm sedar sedar dah siang hari ! Huhuhuh..

Sebelum aku pergi Korea , aku dah bagi 2 botol pada rakan blogger aku. Saja kasi dia try. Aku bukan jual pon..Heheheh. Dan hasilnya ?? Produk yang bagus , kena la war war kan , kan ? Heheheh.. Takkan biar je gitu…

image

Nak cuba ? Sila rujuk SINI ..

4 komen :

Dunia Zumal berkata... [Reply to comment]

Barang baik kenalah hebahkan agar orang lain juga dapat manfaatnya...

PeRdU cINta berkata... [Reply to comment]

manfaat yang baik bila dikongsi bersama terasa bahagianya..dan doa doa dari orang yang menerima pasti menambah lagi luasnya pintu rezeki..aminn..

Julia Johari berkata... [Reply to comment]

Bagus ni...kecil dan mudah dibawa travel

Cikk Mimin berkata... [Reply to comment]

Ingatkan ubat batuk td. Rupanya minyak angin. Nasib baca sini. Nnti nak p beli.tgh lenguh kaki berjalan

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI