Ragam anak anak..

 

Kisah 1 :

image image

 

Kisah 2 :

imageimage

 

Kisah 3 :

imageimageimage

12 ulasan:

  1. dua2 pun comel..semoga menjadi anak yg soleh & solehah :)

    BalasPadam
  2. Dah semakin besar anak anak abang ben..alhamdulillah..pic last tu comel kot zahra intai kek..hahahaha..

    BalasPadam
  3. alolo...comel sgt gelagat 2 beradik ni..

    BalasPadam
  4. hahahaha.. terbaek..


    Entry terkini.. Jemput singgah "Lantai Cilik Musim Ke-3"

    BalasPadam
  5. Lama tak jenguk anak anak ben kat blog....asek tgk kat fb je.
    Makin besar dah zahra...Qhaliff pun dah makin ensem

    Jemput singgah blog sy SPORTING MUMMY

    BalasPadam
  6. KELUARGA BAHAGIA...comel Qhaliff Zahra ni

    BalasPadam
  7. Walaupun eina bukan KBBA, tapi eina secret admire abg ben.. Jaga anak2.. Aww...

    BalasPadam
  8. huhu..kisah yg membawa maksud tersendiri..

    BalasPadam
  9. Kihkih. Bnyak mimik muka zara boleh buat ye. Comel gilerr

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI