Telefon Pintar : Mana satu pilihan hati anda ?

by - Ahad, Ogos 02, 2015

 

image

Koleksi telefon pintar 2014/2015 aku. Huhuh. Ada lagi tapi dah bagi orang dan masuk dalam kabinet.. bukan kabinet kat Parliment tu.. tu lain tuuu..

Ada Sony Xperia Z3 , Iphone 6+ , Samsung Galaxy S6 dan Oppo Find 7 di dalam gambar tu.. Kalau korang tanya aku mana best kan ? Bagi aku.. bagi aku laaa kan.. Haaaa .. Semua best ! Hehehe.. Jawapan selamat , kan ? Hahahaha..

Secara jujur la.. setiap handphone tu ada kelebihannya. Bergantung pada apa yang aku nak .. Macam aku , aku suka kamera yang pantas amik gambar.. tak sangkut sangkut.. Pastu lasak ! Tak de manja manja punya.. Korang rasa mana satu yang aku maksud kan tu ? Hehehhee..

Camana pulak dengan iPhone 6 Plus ? Ok tak ??? Aku try cari kenapa aku perlu suka iPhone.. Ok ,seriusss.. aku tak jumpa ! Sebab tu aku kasi wife aku guna jer.. Dia suka laaa ! Sebab orang kata guna iPhone ni ada kelas !! Kelas tang mana pon aku tak tau laaa..

Oppo Find 7.. Yang ni aku kasi dah kat Qhaliff.. Dia yang guna ni ! Amat sesuai dengan dia.. Mengusung ke hulu ke hilir.. Mencari setiap saat.. Bukan main game pon.. bukan tengok youtube sangat tapi dia nak handphone dia di tangan ! Hahaha.. Tapi bila nak bermain , dia akan pass pada mak dia.. Simpan ! Hilang nanti..

Sony  Xperia Z3.. Hehehe.. Samsung Galaxy S6 ? Mana satu best ? Ok.. nanti aku review bila tugasan aku di Korea selesai ekkkk… Aku nak tengok hasilnya melalui perbandingan ke dua dua handphone ni.. Tapi kalau nak diikutkan , tak adil perbandingan ni sebab Sony Z3 agak ketinggalan berbanding Samsung S6.. Kena bandingkan dengan Sony Xperia Z3 Plus..

You May Also Like

8 comments

  1. best kan dapat phone free.. huwaa..

    BalasPadam
  2. oppo abg ben , dah jatuh hati dengan spec dia hee :D

    BalasPadam
  3. Setiap satu ada keunikan tersendiri..dan kriteria yang dipilih oleh pengguna bergantung pada kehendak pengguna itu sendiri..maka kredit atau pujian diberi berdasarkan sama ada sesuatu smart phone itu memenuhi ciri yang dikehendaki atau sebaliknya..qhaliff jom selfie selpot..hehe..

    BalasPadam
  4. Oppo bagus untuk amke gambar selfie;)

    BalasPadam
  5. bila la KG nk dpt henpon free...

    BalasPadam
  6. masing-masing ada kelebihan....sentiasa tunggu rewiew terkini ttg ni seterusnya

    BalasPadam
  7. handphone paling best...handphone free!!!

    BalasPadam
  8. betul tu, setiap satu ada keistimewaannya...MY tak minat dgn iphone..samsung tetap di hati hiiii

    BalasPadam