Akhirnya , aku mengaku tewas !

 

Guna jugak monopod ! Dulu gelakkan orang tapi setelah 2 kali aku melancong ke negara orang , aku rasa aku kurang bergambar kat sana.. Banyak amik gambar tapi aku takde dalam gambar tu ! Hahahaha..

Dan , tadi… aku beli jugak laa monopod yang gunakan bluetooth. Haaa… Senang gitu !

image

image

On bluetooth di telefon pintar dan juga monopod..

image

Dan.. Jom bermonopod sampai abis ‘kodak’ ! Hehehe.. Lama dah tak dengar perkataan tu , kan ?

imageimage

Aku beli kat IOI Mall Putrajaya.. Harga , RM40.. Mahal ? Ok la tu bagi aku… huhu ..

Nantikan hasilnya .. hehehe…

8 ulasan:

  1. Wah bagus ni abg ben..barulah adil pada diri sendiri..yes..lepas ni lebih mudah tugas tugas ambil gambar..kali ni hasil dari negara Jepun pulak.amin.

    BalasPadam
  2. Hahahahaa tewas... Ayatnya...

    Ingtkan "tews" apa tadi kikikiki...

    Pasti Osaka lain kerenahnya sebab bersama Monopod sehingga tewas...

    Kipidap bro...

    Dongibab... Abaikan je yg kondem... Mereka buat dgn harapan bro akan "jatuh"

    Nie la lagi bg mereka lagi jeleous

    BalasPadam
  3. Semoga lepas ini lebih tabah jika ada yg komen abg ben dah bambam...miahaha

    BalasPadam
  4. bertambah banyak ler selfie lepas ni yer

    BalasPadam
  5. suspen ja tajuk entry Ben..ok tahniah rezeki terbaik tu manfaatkan jangan sia2kan sebaiknya manjakan diri kan

    BalasPadam
  6. comel anak..sangat faham kerjaya Bro ben..

    BalasPadam
  7. hehe, makin rajin la ben berselfie lepas ni

    BalasPadam
  8. yeahhh lepas ni sah banyak gambar abg Ben.. hihi

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI