Bila daddy nak ‘workout’ !

 

Aku naik ke tingkat atas.. Dan mereka mengekorinya dari belakang.. Inilah yang terjadi !

image

Dah tu , camana aku nak bersenam ? Aku kena perhati mereka berdua lak.. untuk elak dari kecederaan ! Adehhh…

Sebab tu aku semakin booolat !

11 ulasan:

  1. hahahaa...ini rahsia daddy bulat yeee

    BalasPadam
  2. Bersemangat qhaliff..hehe..sabar la abang ben..

    BalasPadam
  3. Alaaa...anak2 pun nak excersice jugak.

    BalasPadam
  4. Wah lepas ni Qhaliff jadi sado ikut daddy dia.. comel jew Zahra..

    BalasPadam
  5. Qhaliff dan Zahra menguasai medan daddynya yang empunya....sabor je le

    BalasPadam
  6. Hahahahha..Anak pun nak sado juga tu. Hehehehe

    BalasPadam
  7. ha ha ha soooo suwit kejadian ni :)
    sabo ajer la kan.

    BalasPadam
  8. Owh gitu... takpe boolat pun asal hati bahagia :D

    BalasPadam
  9. Adakah alasan semata??? Heheeh

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009