Dapur Tanpa Sempadan...

Khamis, 10 September 2015

Bila daddy nak ‘workout’ !

 

Aku naik ke tingkat atas.. Dan mereka mengekorinya dari belakang.. Inilah yang terjadi !

image

Dah tu , camana aku nak bersenam ? Aku kena perhati mereka berdua lak.. untuk elak dari kecederaan ! Adehhh…

Sebab tu aku semakin booolat !

11 komen :

irra yyan berkata... [Reply to comment]

hahahaa...ini rahsia daddy bulat yeee

PeRdU cINta berkata... [Reply to comment]

Bersemangat qhaliff..hehe..sabar la abang ben..

JunAina berkata... [Reply to comment]

Alaaa...anak2 pun nak excersice jugak.

yanie yusuf berkata... [Reply to comment]

Wah lepas ni Qhaliff jadi sado ikut daddy dia.. comel jew Zahra..

Jie Susanos berkata... [Reply to comment]

Emm...smgt bersenam ni..

Abhamz SSU berkata... [Reply to comment]

Qhaliff dan Zahra menguasai medan daddynya yang empunya....sabor je le

Haffizul Iskandar berkata... [Reply to comment]

Hahahahha..Anak pun nak sado juga tu. Hehehehe

Azwar Kamaruzaman berkata... [Reply to comment]

power betul qhalifff!!!

adianiez AIDA berkata... [Reply to comment]

ha ha ha soooo suwit kejadian ni :)
sabo ajer la kan.

Ieta Mat Saad berkata... [Reply to comment]

Owh gitu... takpe boolat pun asal hati bahagia :D

masuri24 berkata... [Reply to comment]

Adakah alasan semata??? Heheeh

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI