BREAKOUT menguji minda para blogger !

by - Selasa, September 08, 2015

 

Kelmarin , rakan blogger Kelab Blogger Ben Ashaari memenuhi undangan pihak pengurusan BREAKOUT untuk mencuba dan menguji minda masing masing di sana.

BREAKOUT yang terletak di cawangan NU SENTRAL ni amat mudah untuk dikunjungi. Ianya cuma bersebelahan dengan KL SENTRAL yang kita tahu , ianya pusat pertukaran pengangkutan awam yang antara paling kerap digunakan di pusat bandar ! Takda alasan untuk payah nak gi sini ! Hehehehe..

Cool ! Blogger Kelab Blogger Ben Ashaari , tiba pada masa yang dijanjikan ! Kul 10 pagi.. wajib semua ada dah ! Dan… mereka semua dah ada . 30 orang blogger kesemuanya.

Pembahagian kumpulan. Pencerahan diberikan dan mulakan permainan !

DSC00970DSC00964DSC00965DSC00972

Dan game bermula… Aku ikut masuk ke bilik paling payah sekali !

DSC00979DSC00978

Fuhhh.. memang menguji minda betul ! Hahahahha…. Jawapan tak terjangkau dek akal tetapi menarik ! Tak terfikir gitu.. Masing masing dah tak ingat masalah pejabat , masalah awek dan juga masalah tak cukup duit ! Yang diorang fikir , camana nak keluar dari bilik tersebut ! Jeng jeng jeng ..

DSC00984

Hehehe… Apakah mereka berjaya ? Hehehehe… Yang pasti..

image

Kami akan kembali di sini nanti ! Korang yang boring , nak hilangkan stress.. ajak kengkawan ramai ramai ke BREAKOUT dan kasi hilang segala tekanan di sini !

Untuk info lebih lanjut , sila layari www.breakout.com.my.

You May Also Like

5 comments