Hari Keluarga Kelab Blogger Ben Ashaari 2015

by - Isnin, September 14, 2015

 

Terlebih dahulu , jutaan terima kasih aku ingin sampaikan kepada penaja utama Hari Keluarga Kelab Blogger Ben Ashaari ni iaitu COSMODERM ! Sayangnya mereka tak dapat turut serta atas faktor salah faham ! Panjang nak cerita ni.. Haaa ! Apa pun , ianya satu pengajaran dan pengalaman buat kami semua.. Selepas ni , insAllah tahu apa dah nak buat ! Kalau pihak Cosmoderm ada pasti segalanya akan bertambah MERIAH !

Lokasi , di Hulu Langat.. Selangor. Aku tak nak sebut kat mana sebab aku tak syorkan la korang nak buat sebarang event kat sini ! Huhhh ! Serius , aku serik nak kembali ke sini !

Blogger Lan Careno adalah ketua operasi untuk event kali ni. Dia bersama sama beberapa blogger lagi berganding bahu bagi memastikan segalanya berjalan dengan lancar. SueIzza , Yanty Lee , Angah Judin , Najeeb Abdullah serta rakan rakan blogger Kelab Blogger Ben Ashaari telah banyak menghabiskan masa. Terima kasih !

imageimage

Selain Cosmoderm , ada beberapa lagi penaja sudi menaja Hari Keluarga Kelab Blogger Ben Ashaari ni. Antaranya ialah Kaio Studio yang menaja rakaman video dan juga gambar yang cukup menarik !! Terima kasih. Selain daripada Cosmoderm , agensi travel , Az Zuha Travel Tours juga sudi menaja baju khas untuk Hari Keluarga Kelab Blogger Ben Ashaari.

image

Selain dari tu , jutaan terima kasih juga buat penaja hadiah untuk cabutan bertuah seperti AJCDistrict , PTS , KaryaSeni dan Team Mummie Official ! Sukaaa laa blogger-blogger dapat hadiah ni !

image

Antara aktiviti yang disediakan untuk kami ialah , karaoke dan sukan rakyat ! Hehehehe.. Menarik ! Nak tengok gambar ??? Sila ke instagram KelabBloggerBenAshaari ! Confirm best ! Hehehehe..

Hari Keluarga Kelab Blogger Ben Ashaari , berjaya capai sasaran. Aku sempat buat meeting untuk menambahbaik lagi mutu blog rakan rakan blogger dan mengembalikan semangat blogger yang semakin down berblog !

Kekurangan dan kelemahan resort ni telah ditutup dengan kemesraan dan kegembiraan para peserta ( blogger ) kali ni. ! Moga selepas ni , kelemahan seperti ini dapat dielakkan …

Apa pun , aku bangga.. rakan rakan blogger memberi komitmen dan kerjasama yang cukup bagus ! Jutaan Terima Kasih . InshaAllah ada lagi rezeki untuk kita semua , berjumpa dan bergembira sambil bertukar tukar ilmu dan pengalaman hidup…

TERIMA KASIH KELAB BLOGGER BEN ASHAARI. ANDA TERBAIK !

Antara gelagat yang sempat dirakamkan oleh lensa para blogger dan juga Kaio Studio.

image

Semat jugak sambut hari jadi kat sni.. Huhuh….

imageimage

Terima kasih sekali lagi pada Cosmoderm dan semua penaja tak kira kecil atau besar !

You May Also Like

28 comments

  1. Tahniah Ben dan family Kelabbloggerbenashaari..harap di lain masa dapat peluang join.. seronok tengok aih..

    BalasPadam
  2. Ok..jeles..hehe..tahniah ben dan team KBBA..

    BalasPadam
  3. seronok giler! terima kasih para penaja!! :)

    BalasPadam
  4. Tahniah #kelabbloggerbenashaari! Walaupun tak dapat bersama pada hari tu, tapi terima kasih kerana berkongsi kemeriahannya melalui gambar-gambar di insta!

    BalasPadam
  5. Waa... meriahnya family day KBBA tu tahniah diucapkan kepada penganjur. Untungnya ahli KBBA.

    BalasPadam
  6. Tahniah Kelab Blogger.

    Mmg duk intai kat IG kelab Blogger mmg meriah sangat
    Hope ada peluang utk join juga
    Moga KBBA akan terus sukses caiyokk

    BalasPadam
  7. tahniah untuk KBBA dan Bro Ben and team.. itu pesal berebut hamper tu...

    BalasPadam
  8. Tahniah Ben dan team...next year kalau boleh nak join jugak....tahun ni mmg x tercapai dek akal...

    BalasPadam
  9. wah, happening.

    next time nak join jugaklah sbb idea banyak, tapi mood blogging merundum huhu..

    BalasPadam
  10. nak join juga event camni :)

    BalasPadam
  11. tqsm #kelabbloggerbenashaari atas peluang ini.. sangat manis!

    BalasPadam
  12. Happy sangat dapat join event ni. Terima kasih Cosmoderm & semua penaja dan semua AJK & team KBBA :-)

    BalasPadam
  13. Tahniah team KBBA. Apa yg penting, kerjasama :)

    BalasPadam
  14. serius happy snagat sangat! betul ckp aben, segala kekurangan di sana, ditutup dgn keceriaan kita, tak berapa nak nampak. papepun, tahniah buat kita =) terima kasih buat penaja.

    BalasPadam