Payah sangat ke nak berdiri ?

 

 

Buat pengetahuan pada yang tak tau .. Sekarang ni , lagu NegaraKu akan dimainkan di dalam panggung sebelum filem ditayangkan. Semua penonton diminta berdiri melainkan anda adalah makhluk asing ! Walaupun ada dikalangan kita bukan rakyat negara ini , tapi aku pasti dia akan turut bangun untuk sebagai tanda hormat !

image_thumb[2]

Dan semalam…

Aku perasan kawan dia ni dah cuit dia banyak kali suruh bangun tapi .. hurm.. Dia buat bodoh. Kawan dia siap geleng kepala lagi. Berlagak sungguh laa ! Kalau OKU , aku rasa sekurangnya dia akan tegakkan badan dia dan betulkan kepala dia.. ni tengok la gaya dia ..siap makan pop corn lagi aku tengok !

Bila aku up gambar ni di Facebook , ramai rupanya mengalami peristiwa ngeri macam ni ! Dah hilang rasa cinta atau takde semangat Patriotik ke ?  Sekurangnya HORMAT la..

10 ulasan:

  1. hidup kalau selfish, mcm ni lah~ kesian org org yg jenis mcm ni.

    BalasPadam
  2. Tak de perasaan patriotik dalam diri tu.. positifkan, mungkin kakinye tengah sakit.. hihi

    BalasPadam
  3. ishhhh, teruknya perangaii! respek la sikit , ko duk Malaysia kan ni .eee geram pulak rasa

    BalasPadam
  4. Kalau dapat orang macam ni elok sekolahkan balik.

    BalasPadam
  5. panggung wayang mana? maria x pernah dengar. . huhu

    BalasPadam
  6. Kalau tak suka nak nyanyi lagu negaraku pun...hormatlah sikit.

    BalasPadam
  7. Owh, lama tak masuk panggung wayang. Dulu takde macamtu. Tapi bagus jugalah macamtu. Mungkin dia tu ada sebab munasabah tersendiri kot sampai tahap takmo berdiri... hehe... Macam²...

    BalasPadam
  8. Semangat cinta negara yang pudar..

    BalasPadam
  9. Eee.MEMANG x respect negara betul mamat ni.At least berdiri la kejap.bukannya 10,000 tahun pun nk brdiri untuk lgu Negaraku tu dalam satu masa...! Geram betul ngn mamat poyo mcm tu.

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI