Dapur Tanpa Sempadan...

Jumaat, 23 Oktober 2015

Bila jerebu menguasai bumi..

 

Fuh tajukkk.. tak hengat ! Tapi serius kan ? Menakutkan bila tengok langit kita , tidak kelihatan. Malam hari , bulan tak kelihatan.. Segala aktiviti , mulai terbatas.. segalanya ke dalam rumah atau indoor jer. ! Tiada lagi outdoor melainkan jika punya paru paru yang kebal dengan asap !

Bila jadi begini , seringkali muka aku jadi gatal ! Dan kerapkali naik jerawat terutama bila aku terlupa nak cuci muka tiap kali sebelum tidur ! Haihh…

image

Jangan lupa cuci muka !! Haaa.. Aku pun dah letak pencuci muka di setiap bilik air rumah aku. Sebelum ni cuma kat bilik air di tingkat atas.. Tapi sejak jerebu ni menjadi jadi.. hurmm…

image

Ada perubahan terus selepas cuci muka ! Jadi lega sangat .. Baru boleh tidur lena lepas tu.. Kalau tak ?? Asyik tergaru garu jer.. hurmm..

Kenapa Cosmoderm ? Aku dah cuba macam macam dan hanya Cosmoderm jer sesuai dengan kulit muka aku yang berminyak ni. Lega sangat !

Nak beli ? Beli online je di www.cosmoderm.com.my .. Senang jer !

2 komen :

PuteraOhtraBulan berkata... [Reply to comment]

Berbual dgn doktor berbangsa India semasa kawan memerima rawatan adripadanya 2 hari yg lepas ..This is action from GOD.katanya.

PeRdU cINta berkata... [Reply to comment]

Nak buka tingkap luas luas pun risau..

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI