Dapur Tanpa Sempadan...

Sabtu, 17 Oktober 2015

Pavlova si Rara !

 

Aben kat mana ? Nak kasi Pavlova niii..

Huhhh.. aku hampir merajuk terjun kolam kat Lexis Hibiscus baru baru ni sebab tak dapat rasa pavlova yang dah berbulan lamanya aku mintak ! Asyik sold out jer ! Huhhh… mana aci kan ?

Dan akhirnya , aku dapat gak ! Tu pun sebab aku ke Angkasapuri  ada hal.. Kalau tak ??? Haa…

Bukan apa.. aku dengar kengkawan yang dah rasa pavlova ni sedap sangat ! Tu yang teringin tuuu.. Baby dalam perut aku ni pon teringin gak nak rasa !

image

“ Tinggal skit untuk wife Aben tauuu..

Hurm….. hurm… satu demi satu masuk mulut.. Tau tau , abis ! Huhuhuh… Maaf la yer sayang.. Orang perempuan tak leh makan manis manis. Biar jer lelaki yang makankan.. kan ? Sweet tak ! Huhuhuh.. Yelah , nanti order lain !

Nak order gak ??? Huhhh…. Boleh tgk info di bawah ni..

image

Sedap ! Nak order lagii…

14 komen :

NURUL AQIDAH AZAHAR berkata... [Reply to comment]

WAH..SEDAPNYA

DYatie ABakar berkata... [Reply to comment]

Ye. Tak dinafikan. Memang sedap!

kak gojes berkata... [Reply to comment]


nampak sedap la pulak ben Jemput Singgah BELOG KAK GOJES..nama jer gojes erk

PeRdU cINta berkata... [Reply to comment]

Alhamdulillah..

irra yyan berkata... [Reply to comment]

Nak jugak rasa pavlova rara

Reena Sidek berkata... [Reply to comment]

tengok gambar je dah tahu pavlova rara ni sedap...

Que Achmad berkata... [Reply to comment]

mengidammmmm

safurara berkata... [Reply to comment]

hahahahahaha abennn! kijam! tu bukan sweet! tu gelojohhh! hahaha. sabar jelah aku, sian akk ittew x dpt rasa. nt buat lain kat dia.

mas saari berkata... [Reply to comment]

tengok pun dah melting.. sedap!

Busyra Bt Takiyudin berkata... [Reply to comment]

sedapnya pavlova...

Abhamz SSU berkata... [Reply to comment]

nampak gambar je pun dah menyelerakan.....kecur air liur

Puan Wawa berkata... [Reply to comment]

Sedapnyaaa....

muhammad nizam berkata... [Reply to comment]

rara pun bagi la lebih sikit...haha

Amanda Suria berkata... [Reply to comment]

SA pun x merasa masa rara bawak kat ummiza cafe ari tuh....ada amikkan utk en tunang..tp dia dah ngap semua..sedih

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI