Dapur Tanpa Sempadan...

Ahad, 25 Oktober 2015

Penangan ‘OSAKA’ !

 

Sebelum aku menjejakkan kaki ke Osaka , baru baru ni .. ‘Osaka’ dah lama wujud dalam diari kehidupan aku. Aku punya baju OSAKA 06.. Qhaliff dan Zahra juga ada.. Entah kenapa , aku suka dengan OSAKA.. Dan ditakdirkan , aku sampai jugak ke sana ! Rezeki..

Dan baru baru ni , aku balik Kelantan.. merayau kat Wakaf Che Yeh , ternampak sehelai baju yang cukup menarik ! Baju ni aku tak jumpa kat Osaka tapi kat Kelantan ! Hahahaha..

image

Pakai baju ni dan ke Alamanda Putrajaya.. Dan di situ , ditakdirkan sekali lagi… terjumpa dengan OSAKA !

image

Dan masuk ! Tengok barangan yang dijual , segalanya berharga RM5.30 ! Gulp… sememangnya ada barangan yang aku nampak di Osaka , dijual di sini ! Dan harganya memang murah berbanding di sana .. Hurmm..

image

image

Jumpa jugak satu barang ni.. lama dah aku carik. Kalau kat Low Yatt , harga mau berpuluh ringgit gak tapi kat sini.. baru RM5.30 ! Huhuhuh… Rembat selalu !

Masa tak mengizinkan nak mencari lagi.. nak g makan.. Dan akan kembali di waktu orang tak ramai iaitu hari kerja ! Lalalalaa…

2 komen :

Jie Susanos berkata... [Reply to comment]

bertuah dgn osaka gini..

murah brg situ..

Amanda Suria berkata... [Reply to comment]

boleh jadi model Osaka....

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI