Dapur Tanpa Sempadan...

Isnin, 23 November 2015

Gegar Vaganza 2015 penuh drama..

 

Dari awal lagi dah tau kehadiran Salleh Yaacob ngan Raja Azura di awal rancangan cumalah satu gimik yang memang dah boleh dibaca. Tapi ok la kan .. tak la boring ! Hehehe..

Nabil dan Jihan hari ni , bagi aku seperti hari hari yang lepas. Ada yang suka dengan gaya mereka. Ada yang menyampah dan ada yang suam suam kuku je gitu.. Tunggu persembahan baru panas ! Kan ? Aku ? Ok la .. gelak la gak layan walaupun adakalanya tak suka dengan ayat ayat spontan dari Nabil yang menyentap kawannya dan juga adakalanya pada peserta..

Persembahan.. Bagi aku semua ok kecuali kesian kat Azian. Lagu tu macam.. hurmm.. nasib baik dia berjaya membawa dengan penuh penghayatan !

image

Bagi Nizam Laksamana , agak kurang bernasib baik.. Bagi aku, kalau dia ke final pon dia agak susah nak menang . Keras gitu.. Suara sedap tapi dia masih ‘segan’… Ok la tu.. dia ada alasan dia jadi gitu.. Kalau aku pon , aku kaku.. hahaha..

image

Dan seperti jangkaan aku.. Pasti juri akan menyahut cabaran peserta yang tersingkir baru baru ni ! Minggu depan Dangdut Rock ! Paham tak maksud aku ? Hehehe.. Teringat kata katanya ketika dia tersingkir.. Apakah para peserta handalan ini berjaya membawa lagu dangdut sebaiknya ? Hehehe.. Tunggu minggu depan !

Seperti biasa.. part iklan aku ubah siaran ! Hurm…

4 komen :

mOoN IzzaN berkata... [Reply to comment]

Tak follow gv ni.. follow masa memori berkasih tu je..hehehe

Ar Eirza Japar berkata... [Reply to comment]

suke gile kat nana & ezaf...nasir pun ok gak..harp diorg ke final...ehehe

PeRdU cINta berkata... [Reply to comment]

Bila dah tinggal beberapa peserta ni..boleh nampak siapa calon yang bakal kekal hingga ke penghujungnya..

aKSARAfENDI berkata... [Reply to comment]

sakit jntung tgk kakak penaja dgn aksi dia..

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI