Dapur Tanpa Sempadan...

Ahad, 29 November 2015

Gegar Vaganza : Dangdut Rock !

 

Hurmm… Buat pertama kali aku menyokong Haiza. Acong , Nassier dan Ezad tak beberapa ‘menjadi’ bagi aku malam ni. Bukan tak best tapi macam kata juri , tak beberapa nak ‘sampai’ . Jiwa tak de sangat kot ? Hehehe.. Maaf la yer.. aku bukan ‘ahli’ . Sekadar penonton jer..

Pilihan aku , Haiza dan Farahdhiya. Yang terkeluar ? Memula aku rasa Azian akan terkeluar tapi rasa macam payah jer sebab undian ! Orang perempuan ni , part ni diorang sepakat ! Hahahaha.. Orang perempuan kuat mengundi berbanding lelaki kan ? Haaaa..

Dan akhirnya… keputusan telah dibuat.. Acong terpilih untuk tidak layak ke pusingan seterusnya..

Namun begitu.. Acong dimasukkan kembali setelah Datuk Seri Vida menggunakan ‘kuasanya’..

image

image

Persoalannya , apakah Acong layak untuk dimasukkan kembali ?

image

Bagi aku ,dia layak ! Dia seorang yang bersemangat. Walaupun nampak dia agak sukar untuk menjuarai pertandingan ni tapi sapa tau kan ? Kita tak tau apa akan jadi di final nanti ? Hanya keunikan dan nasib akan menyebelahi mereka.

Setelah sampai ke pusingan ni , aku nampak Haiza dan Farahdhiya adalah saingant yang sengit. Siti Nordiana.. hurm… belum mampu pikat hati aku .. hehehe..

2 komen :

PeRdU cINta berkata... [Reply to comment]

Susah nak jangka...rezeki...usaha...

Shark Kay berkata... [Reply to comment]

nana berjaya memikat hatiku..
heheh..
kopi dangdut haiza mmg best mlm ni.
faradiya biasa2 je ben
muzik je gempak.
drama acong tu dh noleh agak.
mmg best GV kali ni.

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI