Gunakan earphone ketika memandu !

 

Selepas kawan aku yang guna earphone sama seperti aku bagitau yang mana bila guna untuk menjawab telefon , soundnya sangat jelas dan mereka yang sedang berbual dengan kita pon dengar dengan jelasnya , maka aku pon mencubanya hari ni !

image

image

Aku call wife.. call mak  aku.. call kengkawan… Dan semua menjawab dengan ok je seolah olah aku memegang telefon.. rasanya pegang telefon pon tak sejelas ni kot ?

Selepas aku promote ari tu di blog , ada rakan membelinya dan memberi feedback pada aku.. Katanya dia berpuashati membelinya walaupun harganya agak mahal sedikit..

image

Alhamdulillah.. lega rasa bila kita promote sesuatu dan ada yang membelinya berpuashati ! Huhuh..

Nak beli ? Tengah ada diskaun ni.. Baca je di Earphone SUDIO VASA.

Peringatan.. masa memandu guna untuk jawab telefon je yer ! Jangan layan lagu lak.. merbahaya woooo…

1 ulasan:

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.