Dapur Tanpa Sempadan...

Isnin, 2 November 2015

Kerja gila di subuh hari !

 

“Bang , baju baju tu tolong jemur jap.. “.

Aku angguk je la.. Tengok jam dah 620 pagi.. Ada 10 minit lagi sebelum berangkat ke Cheras.. Aku melemparkan pandangan ke langit dan .. terbeliak aku !

SubhanAllah ! Lama dah aku tak nampak permandangan begini di subuh hari.. Terus aku capai kunci kereta dan memecut ke jalan seberang.. Naik bukit dan keluarkan kamera..

image

image

Cantik ! Puashati aku.. Syukur pada Allah , aku masih dapat melihat keindahan di bumi sendiri.. takde la dok puji negara orang je , kan ? Hehehe..

Kemudian aku patah balik ke rumah..

“ Abg gi mana ? Hilang tetiba.. “.

Aku lemparkan senyuman.. Orang perempuan takkan paham… Hahahaha…

15 komen :

PeRdU cINta berkata... [Reply to comment]

Keindahan di negara sendiri..keindahan di negara orang..dari punca yang sama..dari PENCIPTA TERAGUNG..subhanAllah..alhamdulillah..

Shark Kay berkata... [Reply to comment]

hahaha..
itu br subuh.
belum lagi bjaga sampai pagi.
kalau dh minat suma jadi.
nice pic bro.

Mimi Kyumi berkata... [Reply to comment]

hahaha..mesti wife abg ben tercari2..wkwkwk

ArELeEz berkata... [Reply to comment]

hujan emas di negara org, hujan batu di negara sendiri, lebih baik negara sendiri.

Saidila Abdul Rahman berkata... [Reply to comment]

paling tidak bagilah jawapan....tak bagi jawapan guano nak pahemm....

itulah org lelaki ....

hahahaha

NURUL AQIDAH AZAHAR berkata... [Reply to comment]

CANTIKNYA...

Ahlam Miera Shafie berkata... [Reply to comment]

cantik sgt...

yaya cendana berkata... [Reply to comment]

ya Allah ya tuhanku....cantik sungguh..indahnya...nak menangis tengok gambarnya ni...selalu dapat tengok waktu nak pergi sekolah. kalau dah zaman kerja ni jam 7.45 baru keluar rumah...jadi tak nampaklah pemandangan macam nih..

Dkna Abza berkata... [Reply to comment]

cantiknya gambar...jelesnya..

lain kali jawab kat k.zila .. p masjid hahahhaa

Jie Susanos berkata... [Reply to comment]

Gitu la org minat dgn alam ni..huhu

Min Aina Ila Aina berkata... [Reply to comment]

subhanallah..cantik. Kita kadang terlalu sibuk sampai tak sempat nak perhati alam tempat kita tinggal.

Azlinda Azman berkata... [Reply to comment]

hahaha tetiba hilang di SUbuh hari ye

Julia Johari berkata... [Reply to comment]

Hahahahha ayat last tu, sebenarnya kaum kami faham, cuma kami geng yang suka bertanya sebab itu dan ini...nak tengok sejauh mana kaum lelaki melayan...tu je...cantik!

Pokok Manggis Depan Rumah berkata... [Reply to comment]

Cantik gambarnya. Nanti mereka akan faham.

Akif Imtiyaz berkata... [Reply to comment]

Indahnya alam ... cantik gambar..

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI