Kerja gila di subuh hari !

 

“Bang , baju baju tu tolong jemur jap.. “.

Aku angguk je la.. Tengok jam dah 620 pagi.. Ada 10 minit lagi sebelum berangkat ke Cheras.. Aku melemparkan pandangan ke langit dan .. terbeliak aku !

SubhanAllah ! Lama dah aku tak nampak permandangan begini di subuh hari.. Terus aku capai kunci kereta dan memecut ke jalan seberang.. Naik bukit dan keluarkan kamera..

image

image

Cantik ! Puashati aku.. Syukur pada Allah , aku masih dapat melihat keindahan di bumi sendiri.. takde la dok puji negara orang je , kan ? Hehehe..

Kemudian aku patah balik ke rumah..

“ Abg gi mana ? Hilang tetiba.. “.

Aku lemparkan senyuman.. Orang perempuan takkan paham… Hahahaha…

15 ulasan:

  1. Keindahan di negara sendiri..keindahan di negara orang..dari punca yang sama..dari PENCIPTA TERAGUNG..subhanAllah..alhamdulillah..

    BalasPadam
  2. hahaha..
    itu br subuh.
    belum lagi bjaga sampai pagi.
    kalau dh minat suma jadi.
    nice pic bro.

    BalasPadam
  3. hahaha..mesti wife abg ben tercari2..wkwkwk

    BalasPadam
  4. hujan emas di negara org, hujan batu di negara sendiri, lebih baik negara sendiri.

    BalasPadam
  5. paling tidak bagilah jawapan....tak bagi jawapan guano nak pahemm....

    itulah org lelaki ....

    hahahaha

    BalasPadam
  6. ya Allah ya tuhanku....cantik sungguh..indahnya...nak menangis tengok gambarnya ni...selalu dapat tengok waktu nak pergi sekolah. kalau dah zaman kerja ni jam 7.45 baru keluar rumah...jadi tak nampaklah pemandangan macam nih..

    BalasPadam
  7. cantiknya gambar...jelesnya..

    lain kali jawab kat k.zila .. p masjid hahahhaa

    BalasPadam
  8. Gitu la org minat dgn alam ni..huhu

    BalasPadam
  9. subhanallah..cantik. Kita kadang terlalu sibuk sampai tak sempat nak perhati alam tempat kita tinggal.

    BalasPadam
  10. hahaha tetiba hilang di SUbuh hari ye

    BalasPadam
  11. Hahahahha ayat last tu, sebenarnya kaum kami faham, cuma kami geng yang suka bertanya sebab itu dan ini...nak tengok sejauh mana kaum lelaki melayan...tu je...cantik!

    BalasPadam
  12. Cantik gambarnya. Nanti mereka akan faham.

    BalasPadam
  13. Indahnya alam ... cantik gambar..

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI