KUALA LUMPUR dari Hotel Seri Pacific Kuala Lumpur - BEN ASHAARI

KUALA LUMPUR dari Hotel Seri Pacific Kuala Lumpur

 

Alhamdulillah.. rezeki aku dapat tengok bandaraya Kuala Lumpur , kebetulan jerebu telah pon menamatkan kontraknya ! Legaaa sangat ! Dapatlah menikmati permandangan begini.. Tak sia sia beli kamera mahal skit .. skit je mahal pon ! Tu pon sebab ada tambahan GST.. Hee..

Jam 4 petang..

image

Jam 730 petang..

image

 

Sebelum hujan membasahi bumi..

image

 

Alhamdulillah.. selepas hujan !

image

 

Subuh..

image

 

Fuh.. tak sangka dapat menikmati permandangan indah ni.. Terlupa terus Jepun ! Hahahaha… Tapi teringin nak menikmati Autumn di Jepun atau Korea.. Huhuh.. Tahun depan , inshaAllah !

Terima kasih Hotel Seri Pacific Kuala Lumpur !

14 ulasan:

  1. cantik sangat gambar. mcm 3D. huhuhu

    BalasPadam
  2. Menghadam nikmat alam kurniaan Ilahi..

    BalasPadam
  3. Cantiknya view dari hotel ni.. gambar pun cantik.

    BalasPadam
  4. Cantik wooo..jelessnya. berapa rste prr night abg ben ?

    BalasPadam
  5. Cantiknya gambar Ben..mahal sikit harga camera tapi berbaloi..

    BalasPadam
  6. Indah sungguh permandangan....

    nampak menarik guna camera apa yea?

    BalasPadam
  7. terpegun lihat kecantikan alam dari hotel ni ye...kalau macam ni punya gambar lawaa memang nak cuti cuti malaysia je lah berbaloi byr mahal dpt suasana A mcm ni

    BalasPadam
  8. bukan di luar negara je ada permandangan indah camni, kat malaysia pun.. sangat cantik dan tak puas mata memandang..

    BalasPadam
  9. nak pinjam gambar pemandangan Kl boleh..Nak buat wallpaper dekat dekstop..hehehe,,sebab gambaq abng Ben memang lawa

    BalasPadam
  10. sangat indah pemandangan dari sisi encik tuuu, kagum saya melihatnyaaa 😄😁 alhamdulillah, kini udara kita lebih bersih dari sebelum jerebu dan pemandangan pun nampak lebih jelas

    BalasPadam

Dikuasakan oleh Blogger.