Dapur Tanpa Sempadan...

Isnin, 16 November 2015

Perlukan perancangan untuk maju !

 

Tak lama lagi , usia aku akan mencecah 40 tahun.. Dalam erti kata lain , aku dah boleh join Kilauan Emas pasni ! Hehehe.. Dalam dunia blog , pastinya aku ni dah dikira ‘tua’ untuk bersaing dengan mereka yang masih muda , bergetah serta kacak kacak gitu… Hehehe.. kan ?

Apa yang aku ada untuk pastikan aku masih mampu bersaing dengan mereka ? Hurm.. Aku ada pengalaman ? Strategi untuk terus pikat agensi pengiklanan atau syarikat syarikat besar perlu aku ada..

Setiap medium media sosial aku cuba dan aku terlepas pandang Google+ selama ini ! Menyangkakan Google + tak membawa kesan positif pada aku adalah salah !

Aku mula aktif semula dalam G+ baru baru ini.. Setiap hari aku berusaha mendapatkan gambar gambar cantik ! Bangun awal pagi.. berhenti tepi jala.. Hanya untuk berusaha mencari sudut yang sesuai..

image image

Dan.. aku berjaya ! Berjaya !! Huhuhuh.. Tak sangka sama sekali apa yang aku buat selama ini membuahkan hasil..

Selalu aku bagitau wife , apa yang aku buat ini adalah satu pelaburan jangka panjang.. Tolong bersabar .. inshaAllah , akan memberi pulangan yang berguna pada aku dan keluarga !

Berbaloi !

7 komen :

Sheila Adziz berkata... [Reply to comment]

InsyaaAllah BA... All the best....

PeRdU cINta berkata... [Reply to comment]

amin...amin..amin..PC terinspirasi di sini..malag blog dan blogger blogger lain juga buat PC bersemangat untuk terus berkongsi ilham yang tidak seberapa..

Raihanah Ahmad berkata... [Reply to comment]

all the best ya

Scarlett O'Hara berkata... [Reply to comment]

Moga yang dirancang dan diusahakan membuahkan hasil demi isteri, Qhaliff dan Zahraa.

Erni Hasmiza berkata... [Reply to comment]

All the best abang Ben

Pokok Manggis Depan Rumah berkata... [Reply to comment]

Betul tu Abg Ben. G+ mainan peranan juga. akan ada hasil dengannya.

Saidila Abdul Rahman berkata... [Reply to comment]

ok gambar kedua tu...i like....

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI