Perlukan perancangan untuk maju !

by - Isnin, November 16, 2015

 

Tak lama lagi , usia aku akan mencecah 40 tahun.. Dalam erti kata lain , aku dah boleh join Kilauan Emas pasni ! Hehehe.. Dalam dunia blog , pastinya aku ni dah dikira ‘tua’ untuk bersaing dengan mereka yang masih muda , bergetah serta kacak kacak gitu… Hehehe.. kan ?

Apa yang aku ada untuk pastikan aku masih mampu bersaing dengan mereka ? Hurm.. Aku ada pengalaman ? Strategi untuk terus pikat agensi pengiklanan atau syarikat syarikat besar perlu aku ada..

Setiap medium media sosial aku cuba dan aku terlepas pandang Google+ selama ini ! Menyangkakan Google + tak membawa kesan positif pada aku adalah salah !

Aku mula aktif semula dalam G+ baru baru ini.. Setiap hari aku berusaha mendapatkan gambar gambar cantik ! Bangun awal pagi.. berhenti tepi jala.. Hanya untuk berusaha mencari sudut yang sesuai..

image image

Dan.. aku berjaya ! Berjaya !! Huhuhuh.. Tak sangka sama sekali apa yang aku buat selama ini membuahkan hasil..

Selalu aku bagitau wife , apa yang aku buat ini adalah satu pelaburan jangka panjang.. Tolong bersabar .. inshaAllah , akan memberi pulangan yang berguna pada aku dan keluarga !

Berbaloi !

You May Also Like

7 comments

  1. amin...amin..amin..PC terinspirasi di sini..malag blog dan blogger blogger lain juga buat PC bersemangat untuk terus berkongsi ilham yang tidak seberapa..

    BalasPadam
  2. Moga yang dirancang dan diusahakan membuahkan hasil demi isteri, Qhaliff dan Zahraa.

    BalasPadam
  3. Betul tu Abg Ben. G+ mainan peranan juga. akan ada hasil dengannya.

    BalasPadam