Selamat Hari Lahir yang ke 39 !

 

Sekejap je masa berlalu.. Tahun depan , 40 dah usia aku . Walaupun  ada yang kata macam tak nampak je tapi aku senantiasa peringat diri yang kubur dah melambai lambai ! Huhuhuh.. Maka persiapkanlahh.. jangan leka dengan duniawi ! Huhuh..

image

Alhamdulillah.. Syukur pada Allah , kerana panjangkan usia aku dan murahkan rezeki aku di kala usia begini. Walaupun tak bekerja di pejabat , namun rezeki aku di dalam dunia blog , murah. Berkat doa rakan rakan seperjuangan di dunia maya ini juga.

Banyak yang perlu aku perbaiki di usia 40 tahun nanti. Dah tak leh anggap diri ni muda belia. Terlalu banyak kerugian masa. Leka dan lalai .. huhu.. Semoga di usia 40 nanti , aku akan perbaiki diri.. InshaAllah.

Ahaa.. buat rakan rakan , jutaan terima kasih atas ucapan dan ingatan. Ada yang nak belanja makan.. aku segan nak terima woo ! Sebab harijadi mereka aku tak buat apa apa pun.. kan ? Memadai dengan ucapan dan doa kesejahteraan buat aku dan keluarga. Tu dah jauh lebih berharga !

Moga di usia 4o nanti , blog aku ni akan lebih mantap dari segi infomasi dan penyampaian. Maklumlah , anak-anak pon dah besar.. Zahra pon boleh adik sorang dah kan ? InshaAllah.. Bizi aku nanti.. huhu..

SELAMAT HARI LAHIR BEN ASHAARI !

19 ulasan:

  1. semoga allah makbulkan doa dan permintaan inchik boss...aminnnn

    BalasPadam
  2. tahniah bro..
    slamat hari lahir.
    insyaallah termakbul semua tu nanti.
    respect bro.

    BalasPadam
  3. selamat hari lahir abg ben :) semoga dimurahkan rezeki.. tarikh lahir kita sama :D

    BalasPadam
  4. Syukur..tahniah kepada bonda abg ben..39 tahun lepas bertarung nyawa lahirkan abg ben..alhamdulillah..dan hari ini..inilah seorang blogger Ben Ashaari..subhanAllah..Allahu..
    S E L A M A T U L A N G T A H U N K E L A H I R A N
    Blogger Ben Ashaari..moga terus succes di dunya wa akhirah...

    BalasPadam
  5. Selamat Hari Jadi Bro ... moga bahagia dan terus terusan menjadi ikon blogger Malaysia sejati.

    Terus sukses.

    BalasPadam
  6. SELAMAT HARI LAHIR MR BEN !!!
    Ya Allah..Abadikan kasih sayangnya,tunjukkanlah jalannya dan penuhilah dengan cahaya-Mu yang tidak pernah redup,lapangkanlah dadanya dengan limpahan iman dan keindahan tawakal kepada-Mu,hidupkanlah dengan ma’rifat-Mu,dan matikanlah dalam keadaan syahid di jalan-Mu. Sesungguhnya Engkau sebaik-baik Pelindung dan sebaik-baik Penolong.Aamin...

    BalasPadam
  7. Happy Birthday Ben ... semoga terus maju jaya dunia dan akhirat, aman bahagia bersama keluarga tercinta.

    BalasPadam
  8. Happy birthday bro! Moga dimurahkan rezeki dan sihat selalu bersama keluarga tercinta!

    BalasPadam
  9. Selamat menyambut hari keputeraan bro!
    Semoga segala azam, impian dan doa terkabul.
    Persiapkan diri untuk tahun depan sebab katanya life begins at 40.
    He he!

    BalasPadam
  10. Alhamdulilah semoga Allah jaga selalu....
    Selamat Hari Jadi Ben!

    BalasPadam
  11. Selamat hari jadi abg ben. Semoga dipanjangkan umur, sentiasa dimurahkan rezeki dan sentiasa dalam lindungan rahmat Allah. Aamiin ^_^

    BalasPadam
  12. Selamat hari lahir, Abang Ben! :D

    BalasPadam
  13. selamat hari lahir abg ben..Eh tahun depan dah 40 ke..tapi tak nampak pun ni bukan nak bodek tau..tapi sungguh..ingat 35 je.

    BalasPadam
  14. Happy Birthday. Stay Young n Bold. :)

    BalasPadam
  15. Happy birthday aben... ^_^ ^_^ ^_^

    BalasPadam
  16. ★☆★EiD MiLAD SANAH HELWAH ★☆★


    Semoga segala doa dan harapan abang ben diberkati dirahmati serta dikabulkan.. moga makin banyak usia semakin tinggi iman n taqwa..sentiasa dalam perlindungan kasih sayang Tuhan.. sentiasa bersama keluarga dan sahabat2byang setia menyayangi dan membantu abang ben kemana pun dimana pun.. chaiyokk.. hepi besday superdaddy superman supersoleh !



    Aminn

    BalasPadam
  17. Selamat hari lahir Ben Ashaari bos Kelab Blogger Ben Ashaari. Moga terus sukses dalam dunia blogging dan sentiasa gembira di samping iateri dan anak³ tersayang. Moga juga segala kebaikan dilakukan memberi manfaat untuk ummah sejagat. Aamiin...

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009