Speaker untuk telefon pintar anda !

 

Bunyinya superb ! Serius ! Confirm tak nak guna earphone bila dah dengar bunyi yang keluar dari speaker Sony SRS – BTV5 ni ! Kalau layan dengan Deezer , confirm akan jadi kemaruk layan lagu  semula.

image

Tak perlu guna kabel.. Boleh guna NFC jer ! Linkkan dengan telefon korang yang ada NFC gak. Kalau takde, tak leh laa.. Tapi laptop leh guna kable USB.. Heee..

image

Best part ! Boleh jawab panggilan telefon dengan guna speaker ni gak ! Hehehhe.. Cool kan ?

image

Nak charging.. pon mudah.. charge kejap pastu leh guna lama.. hehehe ..

Harga ? Hari tu aku tengok kat kedai.. dalam RM100++ jer.. Kalau dapat 2-3 biji ni.. pasang dalam bilik tidur.. fuh ! Mantappp terutama bila layan movie.. Huhuh..

5 ulasan:

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.