Tertekan tengok semut api ! - BEN ASHAARI

Tertekan tengok semut api !

 

Semalam , balik rumah.. tengok atas lantai… banyak semut api ! Bapak bapak laa besarnya ! Grrr… Apa lagi , dengan pantas aku buat operasi pembersihan.. Tapi .. mereka kembali lagi !

Pagi ni , tiba-tiba aku dapat call dari jiran aku. Dia kata nak hantar racun serangga.. katanya wife aku order ! Hurmm.. Aku ok kan jer .. hehehe..

Dan tak lama kemudian , sampai ke tangan aku racun serangga tu..

image

Hehehehe.. Siap kau wahai semut semut api dan lipas ! Lipas tak membimbangkan tapi semut ni haaa.. banyak nauuu ! Tak pe , tak pee… Mari kita cuba !!

Aku pun mula sembur.. Perghh ! Bau dia .. Mencemkam jiwa betul ! Tapi tak la busuk sangat pon.. Ok ok je la.. Ada macam bau daun sekentut ye gak.. hehe.. Macam bau awek cun kentut pon ye gak.. Haaa !

Bahan bahannya terdiri dari..

image

image

Dan bagus untuk kaki pancing juga ? Waaaaa….

Ok.. aku dah sembur ! Apakah hasilnya ??? Hurm.. aku kembali jenguk ke tempat yang aku sembur yakni di luar rumah.. tempat parking kereta..

Hurmm.. Aku berpuashati ! Nak kena beli stok satu lagi ni ! Simpan.. takut kehabisan stok nanti !

Bagi yang nak order , sila whatsapp atau call Kak Jue di 0193912693.

5 ulasan:

  1. Nak cuba jugak lah nanti rumah Kak Sue pun banyak semut..

    BalasPadam
  2. Wahh, rasa nak try jgk. Kat rumah tu byk sgt semut api, lagi-lagi kalau ada budak kecik, bila makan habis satu rumah, lewat sapu sikit je terus naik semut -.-"

    BalasPadam
  3. Dh lame sy guna produk ni..mmg bekesan...skali sembur dlm rumah dlm 3 - 4 bln semut x melintas...sebotol 12 ringgit yg refill...

    BalasPadam

Dikuasakan oleh Blogger.