Tips dapat ramai ‘reshared’ di Google + ?

 

Waaa.. akhirnya ! Akhirnya aku berjaya juga dapatkannya ! Puas aku pikirkan caranya sebelum ni dan satu ‘malam kubur berasap ‘ , aku secara sengaja terpikir cara ni.. dan hasilnya..

Perhatikan di sebelah kanan sekali di dalam gambar di bawah ni..

image

Tu diaaa ! Sebelum ni , paling tinggi pon dapat la dalam +5 jer .. tu pun kalau aku kongsikan di Google+ tapi selepas kawan blogger bagitau kelebihannya Google+ ni , aku pon mencari cara untuk melakukannya..

Dan gitulah adanyaa ! Camana aku lakukannya ? Ahaaaa.. biarlah rahsia ! Hahahaha.. Bukan apa.. Sebelum ni banyak aku kongsikan rahsia tips gitu gini dalam blogging ni tapi ada insan amik dan claim tu tips dia.. Hehehe.. Tak pe la… Tak kisah..

Yang ni , biarlah aku cerita bila korang ada di depan aku.. kongsikan secara langsung sambil makan nasi goreng pataya.. ok kan ?

8 ulasan:

  1. nasik goreng patayya abg Ben belanja..hehehe

    BalasPadam
  2. yeke aben! perghh kijam claim dia punya ! aben ajarin pleaseee!

    BalasPadam
  3. Ermm nak juga tahu tipsnya..PC kan masih merangkak rangkak lagi ni..ke maggi telur ikan mayong abg ben..

    BalasPadam
  4. bosss tak bekk makan rasuah.....

    ohhh ok silappp....makan nasi goreng pattaya....nama dia akan2 pulak.....ahahaha


    kuikuikui

    BalasPadam
  5. Nasi Goreng pataya seafood tak mau pedas please....
    Hehee

    BalasPadam
  6. G+ saya paling tinggi +3 kot. He hehehe. Jom nasi pattaýa kt Pattaya. :)

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009