Dapur Tanpa Sempadan...

Isnin, 16 November 2015

Zahra bakal pelari negara ?

 

Dari ruang tamu.. bila dia terdengar peti ais dibuka, maka akan mencicitlah dia berlari ke dapur ! Bila sampai di muka peti ais , maka tunggu dia dapat sesuatu barulah dibenarkan tutup peti ais tu !

Bila tengok dia lari.. hurmm.. dia laju dari Qhaliff lagi ni ! Rasanya ada bakat dalam bidang sukan.. tapi sukan apa ? Hurm.. nak kena carik sukan yang menutup aurat ! Dan berbaloi bila join..

Petang semalam.. aku naik tingkat atas untuk bersenam.. dia pun ikut sama naik ! Nak jugak naik treadmill ! Qhaliff ? Takut.. Merbahaya katanya.. hehehehe…

Zahra memang jenis nak mencuba segalanya.. Berani dan hati kering !

image

image

Hurm.. apakah dia akan jadi pelari ? Hurm..boleh tu boleh tapi kena cari pakaian yang sesuai dengan dia .. tak kasi buka aurat ! Naya aku nanti di akhirat.. huhu…

3 komen :

PeRdU cINta berkata... [Reply to comment]

Alah comelnya zahra...in sya Allah siapa tahukan..atlit muslimah solehah ye..

Puan Wawa berkata... [Reply to comment]

Lari 100m yg tutup aurat..

Etuza Etuza berkata... [Reply to comment]

ya lah Ben melentur buluh biar dari rebung kan,..tahnia

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI