Pencuci muka cap ‘Ben Ashaari ‘ ?

by - Rabu, Disember 02, 2015

 

Wah.. aku keluarkan produk kecantikan aku sendiri kah ???  Hehehe… Tak laa… Aku tak rasa aku akan keluarkan apa apa produk kecantikan di bawah nama aku pon.. Aku masih setia menggunakan produk Cosmoderm yang sesuai sangat dengan muka aku ni ! Muka aku ni jenis berminyak dan selalu berpeluh. Masa sekolah dulu , jerawat adalah rakan baik muka aku.. Payah nak jumpa pencuci muka yang sesuai sehinggalah aku mencuba Tea Tree Oil keluaran Cosmoderm..

Dan aku kembali jelita sehingga kini.. Auww.. Hahahaah.. Tapi serius , memang berkesan ! Aku cukup risau bila aku g mana mana tanpa bawak pencuci muka Tea Tree Oil dari Cosmoderm ni.. Banyak kali dah naik jerawat batu bila aku tak cuci muka atau terlupa cuci. Maklumlah , sibuk bebenar jaga anak.. Huhuh..

image

Satu lagi yang aku suka Tea Tree Oil ni , selepas mencucinya.. Tak meleket wooooo.. Nyaman jer rasa ! Aku akan guna setiap kali mandi di sebelah pagi dan malam.. Baru lena nak tidur atau segar nak pergi kerja..

Yang pastinya , wife akan selalu order online. Tak sampai 3 hari ,sampai dah belian dia. Dan yang terlalu pasti , akan ada belian lagi selain pencuci muka. Antara yang wajib beli ialah losyen , sabun mandi yang dikirim oleh mak dan adik ipar. Katanya bagus untuk kult mereka dan anak mereka yang ada alergik ! Huhuh.. Nanti aku cerita part tu..

Kalau korang nak jugak .. aku syorkan beli je online. Senang ! Gi je ke www.cosmoderm.com.my ! Selesaiiiii..  Oder , bayar dan tunggu.. Yang penting, jimat !

image

Sementara tengah ada diskaun , beli banyak banyak dan simpan ! Hehehe..

You May Also Like

4 comments

  1. Akak satu family pun guna pencuci muka Tea Tree Oil Cosmoderm...suka baunya dan yg paling penting halal :)

    BalasPadam
  2. selalunya..pencuci muka yg berasaskan tea tree mmg sgt aummm.. hihi

    BalasPadam
  3. Bonde pon pakai pencuci ni... memang best.. emmm wangi.

    BalasPadam
  4. rangkaian produk cosmoderm memang best...Sal suka Vit E Mask...SUPERB!!

    BalasPadam