Penting ke dual sim dalam satu phone ?

 

Tak ! Seriusss .. Tak penting pon ! Seriusss.. sehinggalah baru baru ni , aku pulang ke Kelantan melalui LPT2 dan singgah di RNR yang baru siap. Kereta tak banyak pon ketika tu. Terpaksa berenti sebab nak tunaikan hajat kecil.. hehehe.. dan mengantuk sangat !

Lalu aku check handphone.. Tiada signal ! Uik… dan aku check satu lagi handphone aku.. Ada !! Waaahhh ! Dan sejak tu , aku idamkan Sony Xperia Z5 Dual.. Heheheh..

Dan aku pun guna selepas ianya dilancarkan baru baru ni . Namun begitu , aku masih tak guna dua sim dalam satu phone. Aku masih guna dua phone tetapi terasa beban nak usung dua phone !

Sehingga tadi.. signal 4G dari Celcom hilang !

image

 

Aku yang baru nak update blog , terus mengelabah ! Aduhh.. bikin spoil ! Teringat DIGI yang sudah ada 4G LTE ! Tapi dah berminggu tak reload.. Rugi rugi ! Terpaksa tunggu ada signal Celcom 4G semula.

Hurmm.. sim skang ni macro. Nak kena g kerat kasi jadi nano baru boleh guna !

image

Nampaknya nak tak nak , aku kena letak jugak dua sim dalam satu phone ! Nasib baik aku ada Sony Xperia Z5. Puashati aku guna Sony Xperia Z5 ni.. Huhuh..

3 ulasan:

  1. Penting tu...memang penting. Tapi kita takde phone dual sim lagi. Hehe.

    BalasPadam
  2. penting gak jika ianya dipenting-pentingkan....

    BalasPadam
  3. penting.. tp btrey cepat khong. hehee.. sama la lisa .. usung hp bnyak2 pi mana2... :'( nk beli dual tp mmg akan kacau line .. heheh untung tk untung

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009