Jumaat, 23 Januari 2015

Bila Qhaliff gi membeli belah !

 

Hurm.. Nak beli buah-buahan jer dia .. Rambang mataa terus tengok banyak buah-buahan.

image image

Makaaaa .. terus dia ambil bakul dari tangan aku lalu… Gi memilih buah buah yang segar bugar untuk dijadikan menu pilihan harian !

image image

Tak cukup di sini.. Di atas meja pon dia kebas !

image image

Bersungguh sungguh dia amik dan bawak gi cashier ! Hanya untuk menikmati buah buahan tapi.. tapi… sayangnya buahan tuuntuk perhiasan je dik oiiii !! Buah plastik tuuuu..

Wife tersentap ??

 

" Perabot tak sampai lg ke ? Meh sini resit. Nak cari no tel dia.. Nak call.. Huhh..Janji 10 hari.. Ni belas hari dah.. Ni aku malas dengan beli kat karnival ! Janji manis semacam ! Dah bayar , terus slow .. Huhhh.. ".

Wife bagi resit dengan pantas untuk elakkan taik telinganya cair mendengar bebelan aku.

"Hurm..mana pulak no tel penjual ari tu.. Ahhaaa..Nii..Ada pun.. Dua sekali lak tu.. Bagus bagus ! Meh aku sembur skittt ! ". Bisik hati aku..

Terus dial no tu.. Telefon berbunyi dan dijawab..

" Helooo.. Kedai perabot.. Saya ada beli sofa sama 9hb itu hari di PICC. Sekarang sudah 22hb ! U janji 10 hari saja maaa .. Sekarang sudah lebey wooo.. Nanti saya tulis dalam blog.. Jangan beli sama syarikat u , baru u padan mukaaa !  ". Aku bersuara.

"Abang ku sayang .. Nampak sangat tak save no bini dlm phone..". Jawab si pemanggil tu dengan tenang ..

Erk..

image

Hehehe.. Tu bukan dialog aku ngan wife yang 100% benar.. Sekadar imaginasi penulis je yakni aku.. Hahaha.. Kalau aku tak save nombor dia , rasanya lama dah Zahra dapat adik ..

Er , apa kaitann ????

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI