Dapur Tanpa Sempadan...

Ahad, 12 April 2015

Nutri Khaira : Susu kambing buat seisi keluarga !

 

Baru test ari ni.. Dikeluarkan oleh Umaty Industries ( Az Zahrah Group Of Companies ) buat mereka yang tercari cari produk HALAL serta bermutu tinggi..

Aku cuba secawan dan sebotol untuk Qhaliff.. Rasanya ? Bagi aku , sangat ok.. Tak manis pon.. Qhaliff pon aku tengok dia minum tanpa ada masalah..Dan aku try bagi kat wife .. Jawapan dia sama.. Tak manis sangat ! Ok la kan ?

image

Khasiat ? Sesuai untuk bayi ? Selepas 6 bulan ok.. Sebelum tak ok ! Heheheh.. Tu info yang aku dapat la.. Kalau was was , jangan bagi.. Tapi dari bagi susu lembu , baik bagi susu kambing kan ?

image imageimage

Ada 3 jenis perisa.. Coklat , Asli dan Madu.

imageimage

Bagi kat anak.. anak tak abis , bapak leh abiskan .. Haa.. Kan dah jimat ? Maklumlah zaman GST.. Harga dan mana nak dapatkan ? Ok , info ada di bawah ni..

imageimage

Untuk pertanyaan lebih lanjut , leh ke fan page NutriKhaira yer..

Nutri Khaira adalah jenama produk asas susu kambing yang ingin mempromosikan gaya hidup yang lebih sihat dengan mengamalkan khasiat susu kambing.

Ini kerana susu kambing adalah lebih baik berbanding susu lembu untuk fisiologi manusia.

Dengan mengamalkan khasiat susu kambing akan melahirkan generasi yang lebih SIHAT, HEBAT untuk masa depan! “

Saat Gementar..

 

Dah tiba masanya.. Kelab Blogger Ben Ashaari diberi penghormatan yang mana setelah selama ini dikritik sesetengah pihak yg merasakan kelab komuniti blogger ini bersifat peribadi .

Kami diberi peluang untuk menabur jasa dan bakti walaupun peranan kami kecil saja .. Alhamdulillah.. sekurangnya ada jugak pihak yang nampak blogger ni berperanan membantu mereka memperjuangkan nasib manusia lain.. Bukan segalanya kerana wang ringgit !

image

Yer.. Hari ni .. InshaAllah , ramai rakan blogger akan turun memberi sokongan terhadap AMAN PALESTIN yang membantu rakyat Palestin.Terima kasih bohh..

Aku sebenarnya tak tau pon mengenai kerjasama ini. Awalnya aku dihubungi untuk membantu mendapatkan blogger bagi menjayakan satu program. Aku pun seperti biasa tanya la.. mana mana blogger yang berminat untuk serta kerja amal ni.. Ini bukan pertama kali aku dihubungi mereka .. dan aku membantu mana yang terdaya. Selagi terdaya.. InshaAllah..

Semoga majlis hari ni berjalan dengan lancar.. Terus terang , aku agak gementar kerana majlis ini dihadiri oleh orang orang besar… dan aku tak nak berucap untuk mewakili blogger ! Huhu..

image

Terima kasih buat rakan rakan yang memberi sokongan.. Moga majlis ini diredhai Allah..

Kononnya la ..

 

Memula gini ..

image

Kemudian gini ..

image

Walhal ..

image

Akhirnya.. menteri dan Adun tak perlu lagi ikat perut manakala rakyat diseru masak je kat rumah atau berjimat cermat ?

Camni kalu , baik lantik student IPT je jadi Menteri !

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI