Dapur Tanpa Sempadan...

Jumaat, 1 Mei 2015

Bersantai di Putrajaya

Tak balik kampung ?? Boring ?? Jom ke  Putrajaya.. malam hujung minggu .. Ada apa ??? Bersantai bersama keluarga laa..

Best gak.. Kena bawak duit atau ..bola mahupun alat mainan sendiri kalau nak jimat la..hehehe..

image

Hajat sebenar , nak bawa Qhaliff beriada kat sini supaya dia dapat lupakan sebentar gadget dia.. dan berjaya !

Maaf sayangku ..

Tiada lagi untuk mu , internet !!  Dalam kereta jer baru boleh guna internet... Dia dapat handphone mak dia..terus bawak lari jauh jauh..hahahaa.. sekali dah off data.. lalallalaaa...

Sian.. dapat handphone tak de data… lalalala … 30 saat kemudian dia datang dan campak hp tu kat aku.. Hahahaha .. Stress dia !

Tiru sapa ni ?

 

Hurmmm.. hurmmm… Tak leh jadi ni  !! Dah jadi tabiat kah ??

image

Bukan tengok kartun pon.. Lama dah dia tak layan Upin Ipin sejak dia tau ayah dia boikot Upin Ipin.. Heh… Dia layan video dari Jepun… video masakan.. Kekadang je terbabas layan kartun ..

Sambil makan , tengok video ! Tak bagussss !! Perlu amik tindakan tegas pasni !! Sapa nak beli handphone aku ??? Aku nak pakai 3310 jer pasni .. Hurmm..

Keciknya dunia , kawan !

 

image

Ini selipar Adidas aku. Beli kat Al Ehsan baru baru ni.. Er , lama gak dah laa.. Hehehe.. Maka tadi aku bawak gi solat Jumaat kat satu masjid besar ni di Bandar Baru Salak Tinggi.

Aku sampai lewat sebab aku dok asyik ulang alik ke tandas dari pagi tadi.. Hurm…  Bila sampai je ke masjid , dah masuk waktu solat.. Terus aku bergegas ke tempat solat. Aku main parking je selipar aku. Bila aku toleh ke arah tempat aku letak selipar tu , aku terpaku..

image

Alamakkk !! Mana satu selipar aku ???? Adehhhh .. Tak kisah laa mana mana pon.. Kang pandai pandai la amik selipar sendiri ! Hahahahah..

image

Selesai solat.. Aku tunggu pemiliknya datang dan amik seliparnya dulu..

image

Tu pemiliknya.. hahaha.. ADehh… Aku ingatkan tak ramai nak pakai selipar macam ni.. sebab warna dia ! Rupanya ??? Boleh pulak parking sebelah menyebelah ! Hurm.. Takdir !

image

Iskh iskh… Keciknya dunia..

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI