Dapur Tanpa Sempadan...

Khamis, 17 September 2015

Apa yang sedap di ‘ Hot Pindang Kitchen ‘ ?

 

Satu lagi jemputan food review hari ni.. Aku hampir terlupa ada event ni , semalam. Nasib baik hati tergerak nak tengok Whatsapp ! Dan aku ada sejam untuk bersiap dan siapkan Qhaliff…

Lokasi ? Hot Pindang Kitchen di Shah Alam , Selangor Darul Ehsan. Dari Sepang ke sini dalam 45 minit. Tak la jauh sangat pon. Hehehe.. Gunakan waze jer.. Confirm sampai !

Jam 12.05 tengahari.. sampai ke destinasi. Rakan rakan lain dah siap sedia dengan sudu serta garfu di tangan. Hehehehee.. Buat pengetahuan , food review ni bukan edisi makan sampai terbelahak perut. Sekadar makan untuk rasa dan kemudiannya promosikannya di media sosial jika ianya berbaloi untuk di makan..

imageimage

Restoran yang bersih. Tersusun dan paling penting ,tenang.. hehehe.. Nak makan baru best kan ? Ok.. kawan kawan ada yang dah mula makan dan ada yang sibuk ambik gambar !

imageimage

Dan aku , amik gambar ! Sementara tunggu makanan aku sampai. Aku order asam pedas ikan pari. Hehehe.. Sedapkah  ? Harga camana pulak ??

imageimage

Dan rakan rakan lain , order makanan yang cukup menyelerakan ! Fuhhh.. berasap tengok woooo !! Semua sedapppp belakaa !

imageimageimageimage

Dan minuman.. Fuh… Terangkat weh ! Macam macam jenis ada ! Huuhu.. rambang mata skit ..

image image

Yang pastinya , muka para hadirin tampak berpuashati ! Huhu… Dan tepat jam 2 petang , aku terpaksa beransur ! Huhuhuh… Terlalu banyak makan..

Ada yang mintak alamat penuh restoran ni ..

'Hot Pindang Kitchen' Restoran dan Katering . No. 11 & 13, Jalan Cheong Sam 10/11 , Shah Alam , Selangor Darul Ehsan
Landmark : (Next to Azira & Hatini Restoran)
Waktu perniagaan : 11am-11pm

Facebook :  'Hot Pindang Kitchen'

Instagram : www.instagram.com/hotpindangkitchenrestoran

 

Tips : Mintak yang sedap sekali… yang mereka syorkan.. Huhuhuh…

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI