Dapur Tanpa Sempadan...

Ahad, 20 September 2015

Akhirnya , aku mengaku tewas !

 

Guna jugak monopod ! Dulu gelakkan orang tapi setelah 2 kali aku melancong ke negara orang , aku rasa aku kurang bergambar kat sana.. Banyak amik gambar tapi aku takde dalam gambar tu ! Hahahaha..

Dan , tadi… aku beli jugak laa monopod yang gunakan bluetooth. Haaa… Senang gitu !

image

image

On bluetooth di telefon pintar dan juga monopod..

image

Dan.. Jom bermonopod sampai abis ‘kodak’ ! Hehehe.. Lama dah tak dengar perkataan tu , kan ?

imageimage

Aku beli kat IOI Mall Putrajaya.. Harga , RM40.. Mahal ? Ok la tu bagi aku… huhu ..

Nantikan hasilnya .. hehehe…

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI