Dapur Tanpa Sempadan...

Jumaat, 13 November 2015

Rezeki dunia blogging !

 

Alhamdulillah.. Merasa tab baru..  Lama dah idam ni ! Sekali menang contest khas untuk blogger.. huhu.. Tak sangka leh menang sebenarnya.. ramai yang bagus bagus.. Tapi dah nama rezeki.. huhu..

image

image

 

Terima kasih buat Samsung , rakan blogger Kelab Blogger Ben Ashaari , rakan rakan di media sosial kerana tak putus putus memberi sokongan pada blog aku.. InshaAllah , akan dimanfaatkan.. Nak jual  sayang ..hehehe..

Kalau tak sado jugak tak tau la !

 

Ok.. yang aku nanti nanti , dah tiba ! Treadmill Reebook ZRII yang aku beli dari Fitness Concept , Alamanda pada hari Ahad lepas. Sememangnya penghantaran kawasan rumah aku pada hari Khamis jer..

Dan tepat pada masa yang dijanjikan.. dapat ! Dan kehadirannya , melengkapkan 90% dari peralatan yang aku nak ! Cukup 100% , maka aku leh bukak gym pada orang awam di rumah aku.. hehehe.. Tak de la.. gurau jer !

image

image

image

image

Peralatan di mini gym impian aku.. Alhamdulillah.. Aku berjaya mengejar impian aku sedikit demi sedikit .

image

image

image

Perlukan lagu semasa bersenam ? Jangan risau.. guna telefon pintar anda dan .. layanlah mp3  ! Siap ada speaker !

image

Dan.. untuk menjaga getah trek treadmill tu , aku guna kasut baru ! Nak guna kasut lama , kotor.. kang tak comey dah… Hehehe.. nak kena tukar trek lain , satu hal lagi..

image

Test berlari… 2 mminit yang cukup mempeluhkan aku! Ok.. puashati ! Huhuhu…

Yang ini.. Zahra dan Qhaliff tak boleh main !

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI