Bila si Qhaliff tak nak gunting rambut !

Arghhh.. Stress aku bila tengok rambut Qhaliff.. Dah mula bergumpal gumpal terutama tang belakang tu..Ada yang cadangkan guna mesin jer.. Yang guna bateri rechargeable. Bunyi pon tak bising. Dia pon tak takut nanti.. Cadang kawan tu laa..


Dan aku pon mencarinya.. Jumpa di Alamanda. Harga ? Hurmmm.... RM200++ ! Beli je la demi anak.. Aku pun leh pakai gak nanti. Kot nak trim janggut atau misai.. hehehe.. Tak larat aku nak trim guna gunting. Abis luka dagu n bibir aku yang comel itu.. Heeee...


Berjayakah aku gunting rambut Qhaliff menggunakan mesin ini ? Yer, berjaya ! Tapi aku tetap berperang dengan dia ! Dia punya meraung serupa kena dera !  Dan ini menghadirkan amarah pada diri aku hingga hilang kawalan ! Haihhhhh... Geram sangat tul aku ngan. Pontong kuku tak nak.. Cuci telinga tak nak.. Ultraman dia nak ! Huhhhh...

Last last.. aku trim janggut aku ! Lagi bestt ! Huhhhh.. dan trim bulu hidung ! Berbaloi gak beli weh.. Ada 5 fungi dan 5 mata ! Haaaa... Boleh guna bertahun tahun lamanya !! Laalaalaaa... 

Esok nak cuba lagi mesin rambut Qhaliff ! Tak larat aku dengar orang panggil dia 'kakak' .. Walhal hero... Huhhh...

4 ulasan:

  1. Hihihi....abang bertukar kakak...rambut qhakiff lebat tu yang kemain ke"kakak kan"nya...boleh pujuk perlahan lahan...in sha Allah..

    BalasPadam
  2. muka dh la jambu pastu rmbt pnjg cmne org xpgl kakak hihi

    BalasPadam
  3. hihi sampai panggil kakak tu ek, tensen abahnya

    BalasPadam
  4. Qhaliff budak baikkan... nnt potong rambut yea...

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.