Dapur Tanpa Sempadan...

Ahad, 31 Januari 2016

Bila si Qhaliff tak nak gunting rambut !

Arghhh.. Stress aku bila tengok rambut Qhaliff.. Dah mula bergumpal gumpal terutama tang belakang tu..Ada yang cadangkan guna mesin jer.. Yang guna bateri rechargeable. Bunyi pon tak bising. Dia pon tak takut nanti.. Cadang kawan tu laa..


Dan aku pon mencarinya.. Jumpa di Alamanda. Harga ? Hurmmm.... RM200++ ! Beli je la demi anak.. Aku pun leh pakai gak nanti. Kot nak trim janggut atau misai.. hehehe.. Tak larat aku nak trim guna gunting. Abis luka dagu n bibir aku yang comel itu.. Heeee...


Berjayakah aku gunting rambut Qhaliff menggunakan mesin ini ? Yer, berjaya ! Tapi aku tetap berperang dengan dia ! Dia punya meraung serupa kena dera !  Dan ini menghadirkan amarah pada diri aku hingga hilang kawalan ! Haihhhhh... Geram sangat tul aku ngan. Pontong kuku tak nak.. Cuci telinga tak nak.. Ultraman dia nak ! Huhhhh...

Last last.. aku trim janggut aku ! Lagi bestt ! Huhhhh.. dan trim bulu hidung ! Berbaloi gak beli weh.. Ada 5 fungi dan 5 mata ! Haaaa... Boleh guna bertahun tahun lamanya !! Laalaalaaa... 

Esok nak cuba lagi mesin rambut Qhaliff ! Tak larat aku dengar orang panggil dia 'kakak' .. Walhal hero... Huhhh...

4 komen :

PeRdU cINta berkata... [Reply to comment]

Hihihi....abang bertukar kakak...rambut qhakiff lebat tu yang kemain ke"kakak kan"nya...boleh pujuk perlahan lahan...in sha Allah..

Mila Hilas berkata... [Reply to comment]

muka dh la jambu pastu rmbt pnjg cmne org xpgl kakak hihi

Raihanah Ahmad berkata... [Reply to comment]

hihi sampai panggil kakak tu ek, tensen abahnya

iffah hussin berkata... [Reply to comment]

Qhaliff budak baikkan... nnt potong rambut yea...

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI