Dapur Tanpa Sempadan...

Rabu, 13 Januari 2016

Geram dengan Qhaliff !


Haishh.. Tengok rambut dia ! Tak kasi langsung aku sentuh rambut dia ! Bila sebut je gunting , terus lari dan menangis ! Semalam , dia tengok aku gunting rambut... Dia bantai gelak..

" Haaaahahaaahaha .. " Sambil tuding jari dia ke arah rambut aku ! Dia paham !! Dia tahuu ! Dia kacak ! Hahahah.. Tapi yang aku tau laaa.. aku rasa dia terpengaruh dengan si Ryan !


Dia suka tengok Ryan's Toys Review kat Youtube. Pastu gelak sengsorang ! Muka dah iras iras tuuu.. Sebab tu dia tak kasi aku gunting rambut dia ! Hurmmm... Bukan rambut je dia tak kasi usik.. kuku dan telinga dia ! Baru je sentuh , dah sakit.. Nak tak nak , kasi dia sendiri buat terutama cuci telinga dia tu.. Hurmmmm.... 

Dok pikir camana laaa nak bawak dia gi gunting rambut ! Bila teringat si Qhaliff ni punya perangai.. rasanya aku dulu pon gitu kot ? Dah umur 7 tahun baru bapak aku dapat bawak aku gi kedai gunting rambut , tanpa menangis ! 

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI