Dapur Tanpa Sempadan...

Ahad, 3 Januari 2016

Hadiah Hari Jadi untuk si isteri ...

Hehehe.. barang kemas dia tak nak ! Tak reti nak jaga katanya.. Bukan tak pernah beli pon.. tapi asyik cicir jer.. Jadi , aku bagi dia pilihan.. Pilih la apa saja dia nak selagi suami dia mampu ! Nanti dah tak mampu , jangan mintak bukan bukan dah ! 

Dan.. seperti yang aku jangkakan ..perempuan tetap perempuan ! Hurm.. mesti la kan ? Takkan nak mintak hadiah barangan lelaki lak ? Adoi ,, ko ni pon Ben !! Huhhhh... 

Dia nak beg tangan dan kasut kerja. Tak nak mahal mahal sangat pon.. Kalau mahal cam LV , Prada tu .. aku mampu bagi la ! Mampu bagi tag harga jer ! Huhuhuh.. Gila kauuu... Aku bukan anak sedara Dato Seri Vida tuuuu ! Huhhh... 

Aku kasi dia peluang pilih apa dia nak.. jenama apa sekali pun yang penting , selesa dan kemas ! Kan kan ? Yang penting , jangan riak ketika memakainnya ... Haaa ! 


Ini je la dia pilih. Alhamdulillah ! Masih ada baki dari bajet hadiah dia tuu.. Hahahaha.. Nak beli jaket Superman laaa..

Bersemangat dia nak gi kerja esok !

12 komen :

Lyssa Faizureen berkata... [Reply to comment]

wahhh .. untung kak zila :)

Aza/Rin/Na berkata... [Reply to comment]

Sayangkan isteri...macam tu la...:-)

PeRdU cINta berkata... [Reply to comment]

Alhamdulillah...sanah helwah kak zila..

Mimi Kyumi berkata... [Reply to comment]

Wow..baiknya ang ben..hehehe

Farah Waheda Wahid berkata... [Reply to comment]

Wahhhh ... Happy Birthday Kak Zila! Cam ni setahun 2-3 kali birthday pun tak apa... Ngeee...

sumysya berkata... [Reply to comment]

wowwow weee..untunglahh..

husna zahidi berkata... [Reply to comment]

cantik! sekali dua dapat..:D

Akif Imtiyaz berkata... [Reply to comment]

Wow ..dapat hadiah gitu..cantik pilihan isteri boss..

travelog asz berkata... [Reply to comment]

beg tu cantik...

- dieyana - berkata... [Reply to comment]

Alhamdulillah... hepi besday utk isteri! ;-))

Nurul Syuhaida Mustafa berkata... [Reply to comment]

Cantik kasut tu. Tentu selesa.

tarmizi berkata... [Reply to comment]

cadangan yg baik boleh sy bagi kat isteri saya bday dia.

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI