Hadiah Hari Jadi untuk si isteri ...

Hehehe.. barang kemas dia tak nak ! Tak reti nak jaga katanya.. Bukan tak pernah beli pon.. tapi asyik cicir jer.. Jadi , aku bagi dia pilihan.. Pilih la apa saja dia nak selagi suami dia mampu ! Nanti dah tak mampu , jangan mintak bukan bukan dah ! 

Dan.. seperti yang aku jangkakan ..perempuan tetap perempuan ! Hurm.. mesti la kan ? Takkan nak mintak hadiah barangan lelaki lak ? Adoi ,, ko ni pon Ben !! Huhhhh... 

Dia nak beg tangan dan kasut kerja. Tak nak mahal mahal sangat pon.. Kalau mahal cam LV , Prada tu .. aku mampu bagi la ! Mampu bagi tag harga jer ! Huhuhuh.. Gila kauuu... Aku bukan anak sedara Dato Seri Vida tuuuu ! Huhhh... 

Aku kasi dia peluang pilih apa dia nak.. jenama apa sekali pun yang penting , selesa dan kemas ! Kan kan ? Yang penting , jangan riak ketika memakainnya ... Haaa ! 


Ini je la dia pilih. Alhamdulillah ! Masih ada baki dari bajet hadiah dia tuu.. Hahahaha.. Nak beli jaket Superman laaa..

Bersemangat dia nak gi kerja esok !

12 ulasan:

  1. Sayangkan isteri...macam tu la...:-)

    BalasPadam
  2. Alhamdulillah...sanah helwah kak zila..

    BalasPadam
  3. Wow..baiknya ang ben..hehehe

    BalasPadam
  4. Wahhhh ... Happy Birthday Kak Zila! Cam ni setahun 2-3 kali birthday pun tak apa... Ngeee...

    BalasPadam
  5. Wow ..dapat hadiah gitu..cantik pilihan isteri boss..

    BalasPadam
  6. Alhamdulillah... hepi besday utk isteri! ;-))

    BalasPadam
  7. cadangan yg baik boleh sy bagi kat isteri saya bday dia.

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI