Dapur Tanpa Sempadan...

Selasa, 5 Januari 2016

Jangan salahkan LALAT !



Lalat oh lalat ! Manusia geli dengan kamu ! Kamu dieprsalahkan kerana punca kepada beberapa masalah penyakit berjangkit walhal manusia itu tak sedar yang mana segalanya berpunca dari mereka sendiri ! Huhhh.. Dah tak jaga kebersihan !! Nak harap sapa uruskan ? Terpaksa lalat kotorkan kaki dia untuk settlekan.. 

Dalam gambar diatas.. lalat dan straw.. Sapa punya lalat datang hinggap kat straw tu ??? Haa.... Janganlah salahkan dua dua ! Salahkan sapa yang menyebabkan lalat boleh ada kat situ , kan ? Haa.. Mesti ada punca ! 

Dalam kehidupan kita.. Segalanya ada punca ! Dan ingatlah.. kita takkan dapat lari bila kita dah melakukan kesalahan.. dan ingatlah , dunia ni terlalu kecik untuk kita lari ! InshaAllah , akan terbongkar jua nanti.. dan ketika itu , malu wooo ! 

Nasihat.. Jangan jadi PUNCA kepada segala permasalahan !

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI