Dapur Tanpa Sempadan...

Isnin, 4 Januari 2016

Khas buat peminat Danish Paf Pastri oleh Siti Hazura !

Aku bagi buku resepi bertajuk Danish Paf Pastri kat wife. Nak tengok respon dia. Apakah dia akan tanya aku. nak buat ke ? Atau aku yang nak buat ??? Adehhh.. Aku buat ??? Hurm... Aku amik balik buku dan belek belek.. 

30 jenis rasa ! 

Ada siap langkah demi langkah ! 

Macam mudah jer .. 






Kan ? Macam mudah je kan ? Tak mustahil aku boleh buat ni ! Tapi kena tunggu Zahra besar skit la.. Leh buat sama sama .. baru meriah kan ! Buat sekali ngan anak dara kite gituuuu... Tapi kalau nak buat bersama isteri tercinta pon , ok je kan ? Haaaa.. Nak try la nanti.. 

Harga ? RM25 jer .. Mana beli ? Buku keluaran ALAF 21 ni mudah je nak cari.. Kat MPH pon ada haaa.. Bersepahhhh ! Kalau nak tanya lebih lanjut atau tak paham , boleh je pm si tukang buat buku ni... Azura Rahman atau Siti Hazura ..

1 komen :

yanie yusuf berkata... [Reply to comment]

wahh bagus utk yg xreti masak cam yanie hihi.. leh beli try kan..

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI