Khas buat peminat Danish Paf Pastri oleh Siti Hazura !

Aku bagi buku resepi bertajuk Danish Paf Pastri kat wife. Nak tengok respon dia. Apakah dia akan tanya aku. nak buat ke ? Atau aku yang nak buat ??? Adehhh.. Aku buat ??? Hurm... Aku amik balik buku dan belek belek.. 

30 jenis rasa ! 

Ada siap langkah demi langkah ! 

Macam mudah jer .. 






Kan ? Macam mudah je kan ? Tak mustahil aku boleh buat ni ! Tapi kena tunggu Zahra besar skit la.. Leh buat sama sama .. baru meriah kan ! Buat sekali ngan anak dara kite gituuuu... Tapi kalau nak buat bersama isteri tercinta pon , ok je kan ? Haaaa.. Nak try la nanti.. 

Harga ? RM25 jer .. Mana beli ? Buku keluaran ALAF 21 ni mudah je nak cari.. Kat MPH pon ada haaa.. Bersepahhhh ! Kalau nak tanya lebih lanjut atau tak paham , boleh je pm si tukang buat buku ni... Azura Rahman atau Siti Hazura ..

1 ulasan:

  1. wahh bagus utk yg xreti masak cam yanie hihi.. leh beli try kan..

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.