Akhirnya , berdua dengan Qhaliff !


Puas aku pikir.. Nak bawak ke tak ? Boleh ke tak nak uruskan dia ? Bukan apa.. aku gi ni sebab kerja. Bukan nak jenjalan cuci mata usha awek kat Legoland ni haaa.. Huhuhuh.. Dan akhirnya aku buat keputusan , aku bawak je laaa.. Nasib baik Awi ikut aku gak.. Boleh dia tumpang tengokkan Qhaliff dan layan mamat kenot ni... Huhuhuh..

Alhamdulillah... dia ok walaupun ada jugak la buat karenah tersendiri.. Ok la kan .. budak ! Tak buat karenah , masalah gak..kan ?









Dan dia enjoy kali ni ! Sebelum sebelum ni , dia agak takut dan kurang selesa.. Kali ni , satu Legoland di punya ! Berlari sana sini dengan meriahnya !! 

Pasni boleh la bawak dia ke mana mana saja.. Er , tak kot ? Huhuhuh...


3 ulasan:

  1. tak puas main dgn qhaliff -,,-

    BalasPadam
  2. Serenok Qhaliff dapat main-main ye..

    BalasPadam
  3. Bagus ben...bawa anak...anak ni dia akan behave bila kita selalu ckp kat dia kita bekerja ni, cari rezeki, boleh main tp dalam bermain ada nasihat dititipkan...kagum, seorang bapa-bapa di luar sana yang boleh jaga anak sendiri...bukan calang2 bapa!

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.