Berusaha mencuri hati..

Nak mengekor.. ke mana saja ! Pantang aku pakai baju cun skit.. seluar jean.. 

" Daddy nak gi mana ? Ikut ? " 

Si kecik pun bersuara ! Nak ikut jugak.. Kalau tak bawak dia , dia akan menangis ! Tapi aku dah tau.. dia nangis camana pon , cuma 4 saat jer ! Qhaliff begitu jugak.. Tapi aku akan bawak Qhaliff berbanding Zahra. Qhaliff kalau di rumah , dia akan abiskan masa dengan tab. Dia bukan hantu tab pon tapi dia tak tau nak buat apa.. Hurm.. 

Bila Qhaliff bersama aku , dia akan jadi insan paling ceria ! Hahahaha.. Ramai kawan dan dapat apa saja dia nak ! 





Zahra , aku suka bawak dia tapi dia ni jauh berbeza dengan abang dia.. Dia nak berdikari ! Berjalan sendiri dan berani merayau sana sini ! Huhuhuh.. Agak takut skit nak bawak dia berjalan terutama bila gi shopping mall ..

Tapi inshaAllah.. nak try bawak dia g gym yang dekat dengan rumah aku... Abang dia ada ramai kawan kat sana .. dia pun mesti suka punya ! 




Hurm..... tapi bila gi umah mak aku , Qhaliff akan terpinggir ! Sian dia.. Sebab tu dia nak ikut aku ke mana saja.. Zahra berjaya mencuri perhatian di sana.. Huhuhuh... Dia memang ! Pandai buat muka cute ... huhhhh...

Tak pe la.. tak lama lagi , g sekolah .. 

4 ulasan:

  1. Biasanya anak perempuan rapat dgn ayah, akak sampai gelar anak no3 kembar siam ngan ayahnya...

    BalasPadam
  2. anak lelaki kan..dia rapat dengan ayah dia..sama dengan saya..tapi dua2 anak saya rapat dengan saya..pantang berjalan ke pintu, terus bangun nak ikut..hehehe

    BalasPadam
  3. Qhaliff sosial dia luas sebab rajin teman daddy..bagus juga..nanti boleh guide zahra yang suka berdikari...

    BalasPadam
  4. begitulah watak anak2 yg berlainan yg perlu ibu bapa tangani dgn baik...ikut contoh en ben

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009